نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه
نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
سرآغاز سخن پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
دیباچه پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
درک مشکل پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
بررسی بیشتر در رابطه با اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
ارائه مستندات پیرامون اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
پیش بینی نتایج در مورد اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
راهکارها پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش
اهمیت و ضرورت پژوهش
اگر پاکدامنی را گوهری بدانیم، با هزار چشم باید مراقبش باشیم. اگر رشتهی مروارید را در کمد و صندوق نگذارند و درِ آن را محکم نبندند،گم میشود. اگر در مقابل پنجرهی خانه، توری نزنند از نیش پشه ها و مزاحمت مگس ها در امان نخواهند بود.
«حجاب» وسیله ای برای پیشگیری از نیش ها و آسیب هاست.
وقتی شما راه ورود پشه را می بندید، خود را «مصون» ساخته اید نه «محدود» و نه «زندانی»!
حجاب نه زندان بلکه قلعه است. آنان که حجاب را بر می گزینند،میخواهند «گوهرعفاف» خود را از تاراج، مصون نگه دارند. این کار را با اختیار و انگیزه انجام میدهند و برگزینش خود هم میبالند؛ چون راهی میپویند که به ایمنی خودشان و حفظ سرمایهشان منتهی شود.
بانوان با حجاب ، قلعه نشینانی برخوردار از سرمایه و گوهر عفاف اند که برای «صیانت» خود از دستبرد مهاجمان، به «دژ حجاب» پناهنده شده اند.
«عفاف» هم گوهری درونی است هم جلوهای بیرونی.
پوششی که اسلام برای دختران مقرر کرده است به این منظور نیست که جلوی فعالیت های اجتماعی آنان را بگیرد و از خانه بیرون نروند. پوشش دخترها در اسلام، این است که دختر در معاشرت خود با پسران، بدن خود را به جر صورت و دستها بپوشاند و به جلوهگری و خودنمایی نپردازد.
حقیقت این است که در مسئلهی پوشش که در روابط دختران و پسران در جامعه به عنوان یک عامل مؤثر مطرح است، یک پرسش جدی پیش روی ماست:
آیا برای خود دختر بهتر است که پوشیده در اجتماع ظاهر شود یا نه؟
آیا با توجه به احساسات و کششی که دختر و پسر به یکدیگر دارند و با آسیب پذیری جدی عاطفی و محدودبودن قدرت طبیعی دخترها در دفاع از خویش و حریم خویش، باید هر پسری حق داشته باشد که از هر دختری در هر محلی حداکثر استفاده را ببرد؟ چرا مردان باید آزاد باشند تا هم چون کالا به زن بنگرند؟ آیا همین نگرش نیست که نظام خانواده را در غرب متزلزل کرده است؟
اسلام با وضع نمودن نوعی مقررات برای پوشش، حفظ سلامت جسم و جان فرد و روح جامعه را تضمین کرده است. به این ترتیب حجاب زن، حقیقتاً مصونیت بخش و پاسدار حریم اوست، مگر نه این که: «هر آن چه دیده بیند، دل کند یاد».
در آیین اسلام، پسران فقط در موقعی که تشکیل خانواده دادند و آگاهانه انتخاب کردند و مسئولیت پذیرفتند، در کانون گرم خانواده است که میتوانند با همسر قانونی خود پیوند کامیابی برقرار کنند، قبل از آن، نباید فکر و ذهن هیچ دختر یا پسر جوانی به این موضوع مشغول باشد و مانع فکر و تحصیل و کارهای زندگی او و دیگران شود.
در جامعهی اسلامی هر نوع کامجویی بدون قبول مسئولیت یا کامیابی هیجانی و بدون تعقل و تفکر و انتخاب، ناپسند شمرده میشود؛ اصلی که اتفاقاً به تازگی در روان شناسی جدید غرب نیز به صورت جدی مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته است.
پس میتوان گفت که اسلام، نه تنها به دختران و پسران جوان به چشم موجوداتی خطرناک که باید محدود شوند، مینگرد، بلکه حتی غریزهی جنسی را نیز در راه تشکیل خانواده و استمرار نسل و آرامش و شادابی یعنی بهداشت روانی فرد و جامعه به کار میگیرد. جوان سرشار از استعدادهاست و غرایز مختلف او همگی نیرومندند، کدام انسان خردمندی میپذیرد که تمامی این غرایز، در پای غریزهی جنسی قربانی شوند؟
اگر بپذیریم که آزادی روابط دختر و پسر، بهداشت روانی آنها و کل جامعه را به خطر میاندازد و انضباط اخلاقی آنها و کل جامعه را مختل میسازد، ناگزیر باید به سطحی از محدودسازی روابط، تن در دهیم؛ محدودیت هایی که برای افراد سالم جامعه یک انتخاب عاقلانه اند و برای بیماران هوس، یک اجبار، تا نتوانند آزادانه از دیگران بهرهکشی کنند و روح و جسم دیگران را بیازارند.
شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.