گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه چهارم : بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

پژوهش سرای مدیران فردا

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه چهارم

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

دیباچه پیرامون قضیه بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

درک مشکل پیرامون قضیه  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

بررسی بیشتر در رابطه با بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

ارائه مستندات پیرامون بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

پیش بینی نتایج در مورد بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

راهکارها پیرامون قضیه بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

رفرنس و منبع مورد استفاده بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره  امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی

کارکردهای عمده شورای دانش آموزی دررویکرد مدیریت مبتنی برمدرسه

مسئوليت پذيري اجتماعي

مسئولیت پذیری اجتماعی یکی  از مهمترین وهدف مندترین بخش تربیت آدمی است که اثرات آن را به گونه ای همه جانبه می توان در زندگی انسانها ودر ابعاد مختلف فکری، اجتماعی، مذهبی، هنر واخلاقی آنان مشاهده کرد. بنابراین آموزش مسئولیت پذیری اجتماعی برآگاهی شهروندان(بخصوص دانش آموزان) از مشکلات محیط اطراف خود می افزاید. این امر باعث می شود تا کودکان ازابتدا با تمرین فعالیت های مدنی در مدرسه، برای زندگی جمعی در جامعه مدنی وایفای نقش فعال تر شهروندی ومشارکت همه جانبه در سرنوشت خود، مدرسه وجامعه آمادگی لازم را کسب کنند.

تعاريف متعددي از مسئوليت پذيري اجتماعي ارايه شده است از جمله ،وظيفه اي كه هر فرد در تعامل اجتماعي با گروه يا جامعه بايد انجام دهد(شعاري نژاد،1364).ويا هماهنگي با قوانين اجتماعي وبرآورد ساختن انتظاراتي كه جامعه از فرد دارد(فورد،1985، به نقل از فتحي آذر،1373). ويا نوعي احساس عملي در بكارگيري تواناييها وانجام كوششها در تطابق وسازگاري با مردم كه عدم پذيرش آن،قانون شكني ونپذيرفتن مسئوليتهاي اجتماعي است

مسئوليت هاي مدني

زندگي مدني صحنه اي از تبادل وتعامل بوده، شرط بقاء وتداوم زندگي مدني، همكاري، مشاركت وسازگاري مردم يك جامعه با يكديگر است. از جمله مسئوليتهاي اساسي قابل توجه در برنامه هاي درسي رشد دهنده مسئوليتهاي اجتماعي، مسئوليتهاي مدني هستند كه بايد در خلال آنها، مخاطبان برنامه هاي درسي نسبت به اتكاء متقابل انسانها به يكديگروضرورت اجتناب نا پذيرزندگي مشترك گروهي، اطلاعات لازم را به دست آورند ودرك نمايند كه امروزه زندگي مدني مستلزم رعايت حقوق سايرين، كمك به نيازمندان وتحمل سايرين است، چرا كه هيچ كس نمي تواند جدا از سايرين زندگي كند، پس بايد ياد بگيرد با سايرين و همراه آنان در محيطهاي جمعي با رعايت قانونمنديهاي اجتماعي به حيات خويش ادامه دهد. لازمه اين امر درك حقوق شخصي و اجتماعي افراد جامعه است

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *