گزارش تخصصی در مورد حسادت
گزارش تخصصی در مورد حسادت دانش آموزان و تدبیل حسادت به رفاقت به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 37 صفحه
این فایل برای پیشفرض پایه چهارم آماده شده و قابلیت ویرایش و استفاده سایر همکاران مقطع ابتدایی را دارد
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
سرآغاز سخن پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
دیباچه پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
درک مشکل پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
بررسی بیشتر در رابطه با تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
ارائه مستندات پیرامون تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
پیش بینی نتایج در مورد تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
راهکارها پیرامون قضیه تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
رفرنس و منبع مورد استفاده تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال به رقابت
اجرای راه حل جدید :
بنابر این جهت تنوع تدریس تصمیم گرفتم از رایانه و فناوری اطلاعات استفاده نمایم.
روش اجرا :
قبل از ارزشیابی باید درس را تدریس نمود. هرچند موضوع روش ارزشیابی ونحوه علاقه نمودن دانش آموزان به درس می باشد ولی ابتدا اشاره ای کوتاه به روش تدریس اینجانب در کلاس درس نموده وبعدا به روش ارزشیابی می پردازم. در طول این سال ها به این نتیجه رسیده ام که تدریس زمانی می تواند بیشترین راندمان را داشته باشد که :
– معلم به موضوع مورد تدریس علاقه واقعی داشته باشد وبرای آن ارزش قائل شود.
– برای دانش آموزان ارزش قائل شود که این درس در هر رشته ای که باشدمورد استفاده قرار گیرد.
– آشنایی با انواع روش های نوین تدریس در امر یادگیری واستفاده از وسایل کمک آموزشی نظیر نرم افزار های آشنایی وتدوین آن ،فیلم آموزشی و…
معمولا جلسه اول ورود به هر کلاس را با نام جلسه معارفه و آشنایی آنان با روش تدریس وانتظارات معلم از آنان وآگاه نمودن آنان به اهمیت یادگیری درس می پرداختم .
در جلسه دوم که تدریس شروع می شود برای اینکه به عمق مطالب درسی پی ببرند در جلسه اول مطالبی راجع به نحوه مطالعه این درس در اختیار دانش آموزان قرار می دهم اینکه محیطی را برای مطالعه انتخاب نمایند فضای آرام وساکت ، از لحاظ نور دهی مکان مطالعه ،اختصاص چه زمانی برای مطالعه هر درس ،پیش مطالعه دروس قبل از تدریس معلم با وجود توضیحاتی که در جلسه معارفه حاصل تجربیات بنده در مورد شیوه مطالعه بوده در اختیار دانش آموزان قرارداده تا آنان را به مطالعه وکتابخوانی نه تنها به درس بلکه به سایر دروس ومطالعات غیر درسی علاقه نشان دهند.
قبل از تدریس در جلسه اول از دانش آموزان می خواهم به مدت 15 الی 20 دقیقه سر کلاس به مطالعه درس بپردازند تا بنده رئوس مطالب واهداف رفتاری را یا روی تابلو برای آنها می نویسم یا پاورپوینت درس را که خودم برای اکثر دروس به آماده نموده ام در سایت راه اندازی نمایم.
در حین پيش مطالعه در کلاس به نحوه مطالعه دانش آموزان توجه می کنم که یکی از مشکلات آنان مطالعه با صداي بلند بود . براي دانش آموزان توضيح دادم که هنگام مطالعه سعی نمایید با تمرکز حواس بیشتر وبا چشم مطالعه نمایید یا اگر فرصت شد قبل از تدریس مبحث اصلی حداقل 5 دقیقه در مورد اهمیت موضوع تدریس بحث نمایم یا گوشه ای از فیلم آموزشی راجع به تدریس رابرای آنان نمایش دهم وآنقدر موضوع را مهم وجذاب جلوه می دهم که دانش آموز دوست داشته باشد موضوع رابداند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.