گزارش تخصصی آموزگاران فارسی پایه اول ابتدایی
گزارش تخصصی آموزگاران فارسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم … در پایه اول ابتدایی در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران فارسی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
دیباچه پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
درک مشکل پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکل ناسازگاری گفتاری دانش آموزم
آموزش درمانی
آموزش درماني عبارتست ازمجموعةاصول وروشهاي آموزشي وروانشناسي كه مي تواند افراد معلول جسماني ، رواني ، ذهني و عاطفي را تا حد امكان به عضو مفيد كار آمد جامعه تبديل كند….در آموزش درماني تطابق با محيط خانه ، مدرسه و تغيير نگرش كودك نسبت به يادگيري مسئله اساسي است.من سعی کردم طبق این رویکرد ازطریق صحبت کردن با دانش آموز وارتباط با والدین دانش آموز تا حد امکان نگرش وی را نسبت به مدرسه وخانواده اش تغییر دهم.
گرد آوري شواهد دو
بعد از آنکه راه حلهارا اجرا کردم تا حدی به این نتیجه رسیدم که در … تغییراتی به وجود آمده است اما برای تایید وصحت گفته ها به جمع آوری اطلاعات پرداختم برای همین اول به سراغ دوستانش رفتم ودر مورد رفتار … از آنها سوال کردم وگفتم بچه ها رفتار … با شما چطور است آیا هنوز هم اذیت میکند یا نه که دوستانش گفتند … خیلی خوب ومهربان شده و حالا مثل اول سال مارا اذیت نمی کند. اول ما را خیلی می ترساند ولی حالا خودش هم مواظب تا ما دعوا نکنیم .وقتی به کتاب آقای دکتر اکبری مراجعه کردم او نیز صحت این گفته را تایید کرده که وقتی ما به کودکان ناسازگار مسئولیتی می دهیم تا در مسیر فعالیت های لازم حضور داشته باشد مطلوب بودن این روش است که کودک یا نوجوان در جهت کنترل رفتار خود و پذیرش مسئولیت هدایت می شوند که این عمل باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزمی شود که در این بین احساس بزرگ شدن به دانش آموزدست می دهد .
بعد به سراغ همکارانم رفتم با این که مدتها بود خودم می دیدم و می شنیدم که همه از رفتار … تعریف می کنند باز هم از همکاران پرسیدم به نظر شما رفتار … چطور است آنها گفتند با اینکه صد در صد خوب نشده ولی می توان به جرات گفت که نسبت به پارسال و رفتار های گذشته اش صد در صد تغییر کرده و اضافه کرد ند که پارسال و اوایل امسال اصلا قابل کنترل نبود و آنقدر روزها در زنگ های تفریح صداهای اون را می شنیدیم که شب ها برای ما مثل یک کابوس شده بود ولی الان اگر … را توی کلاس یا حیاط مدرسه نبینیم خیلی کم متوجه حضور اون می شویم و هر بار که ما را می بیند سلام می کند.بعد وقتی از پدرش پرسیدم از رفتار … راضی هستی یا نه کلی تشکر کرد و گفت کمک خیلی بزرگی به من کردید همیشه رفتارش برام یک غصه بود ولی حالا خیلی کم با برادرش دعوا می کند و خیلی هم به من کمک می کند و بعد از کلی تعریف متوجه شدم که … در خانه هم تغییر کرده بود.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران فارسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.