گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان : رفع مشکل هواس پرتی دانش آموزم – 30 صفحه فایل ورد

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل حواسپرتی دانش آموزم در پایه پنجم

چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها

برای اینکه علت دقیق عدم تمرکز نرگس مشخص شود با او مصاحبه کردم و از او خواستم از بین عواملی که باعث عدم تمرکز می شوند مواردی که بیشتر در او این مشکل را به وجود آورده است مشخص کند.

با هم عوامل را بررسی کردیم.از عوامل محیطی هیچ کدام موثر نبود چون شرایط محیطی در این مدرسه برای دانش آموزان کاملا مساعد است..

عامل بعدی خانواده است که نرگس شرایط را در خانواده مناسب می داند ولی می گوید گاهی مادرم من را با افراد فامیل مقایسه می کند که باعث اذیت من می شود.

در مورد روشهای تدریس ،چون من از روشهای فعال استفاده می کنم و تمام واحدهای کتاب را به صورت تصاویر جذاب استفاده کردم،و دانش آموزان به صورت گروهی و شرکت در پرسش و پاسخ و بحثهای گروهی فعال هستند به نظرم مشکل خاصی در این مورد نباشد که نرگس نیز این مطلب را تایید کرد.

در مورد کتاب می گوید :به آن علاقه ای ندارم و چون فکر می کنم برای من سخت است و یاد نمی گیرم باعث اضطراب من میشود.در مورد معلم هم چون نرگس به من علاقه مند است در این مورد هم مشکل خاصی نیست. در مورد عوامل مربوط به دانش آموز داشتن اضطراب و بی علاقگی را نام می برد..بعد از اینکه عوامل به وجودآورنده عدم تمرکز در نرگس تقریبا مشخص شد حالا باید به فکر راهکارهای مناسب برای ازبین بردن این عوامل باشم.ابتدا پرسشنامه ای تهیه کردم و از نرگس خواستم بادقت به آن پاسخ دهد.که متن پرسشنامه و پاسخهای نرگس در ادامه آورده شده است.

1-قبل از شروع مطالعه به چه نکاتی می پردازد؟آیا در ذهن خود سئوال طرح می کند؟به مرور نکات گذشته می پردازد؟  به مرور نکات گذشته می پردازم.

2-قبل از شروع مطالعه،تخمین صحیحی نسبت به زمان مطالعه خود دارد؟ خیر

3-حس و حال او نسبت به شروع مطالعه چگونه است؟ خیلی مشتاق و علاقه مند نیستم.

4-آیا توجه او به زمان های شروع مطالعه،دقیق است؟در لحظه شروع می کند یا در ساعت های مشخص؟

خیر ، ساعت مشخصی ندارد.

5-طبق برنامه قبلی درس می خواند؟با درس خاصی که علاقه دارد شروع می کند؟  خیر، با درس خاصی که علاقه دارم شروع می کنم.

6-روشهای تند خوانی را می داند؟با چشم مطالعه می کند؟ خیر ، زمزمه می کنم.

7-معیاری برای میزان سرعت خواندن مطالعه خود دارد؟ خیر

8-کند خوان است؟با صدای بلند می خواند؟به صورت راه رفته درس می خواند؟بله، با صدای بلند، بله

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *