گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه دبستان
گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی اصلاح پرخاشگری دانش آموزمدر دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
دیباچه پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
درک مشکل پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
بررسی بیشتر در رابطه با اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
ارائه مستندات پیرامون اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
پیش بینی نتایج در مورد اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
راهکارها پیرامون قضیه اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
رفرنس و منبع مورد استفاده اصلاح پرخاشگری دانش آموزم
اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:
راهکارهای پیشنهادی را می توان از درون داده ها چنین بدست آورد و نتیجه گرفت:
1- گرفتن کمک از خود دانش آموزان در حل معضل خودشان با ایجاد ارتباط و دوستی
2- مشورت و جلسه با اولیای مدرسه و همکاران و گرفتن ایده های ایشان برای حل معضل
3- مشورت با اولیای دانش آموزان برای حل معضل
4- ایجاد انگیزه با ترتیب دادن برنامه های متنوع، اردو و برنامه های شاد
5- تقویت اعتماد به نفس و تشویق و ترغیب ایشان به بهود اوضاع
6- توجه به محاسن و ندیدن و اغماض عیوب ایشان تا حدی که به مسئله تربیتشان لطمه نزند و به آنها کمک کند.
7- تغییر روش تربیتی و آموزشی از سنتی به نوین
گرفتن کمک از خود دانش آموزان در حل معضل خودشان با ایجاد ارتباط و دوستی. در این مورد چنانچه به خاطر دارم، در اوایل امر به دلیل کم تجربگی خودم و عدم شناختم از دانش آموزان سعی کردم خودم هم کمی خشک برخورد کنم و فکر می کردم اگر با بچه ها راحت تر باشم ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیریم و این را یکی از عواملی دیدم که در خراب شدن اوضاع این کلاسها و ایجاد فاصله بین من و دانش آموزانم و سخت شدن کار مؤثر بود. به طور مثال زمانی که حتی دانش آموزان ابراز علاقه به اینجانب می نمودند حال یا به زبان می آوردند یا به هر نحو دیگری، من نیمه ی خالی لیوان را می دیدم و فکر می کردم همه ی این رفتارهای آنها چاپلوسی است و همین امور باعث ایجاد شکاف و مشکل شد. تا اینکه در طی این مدتی که روی این گزارش تخصصی انجام می دادم به این نتیجه رسیدم
2- مشورت و جلسه با اولیای مدرسه در راستای حل معضل بچه ها به دلایل ذیل به وقوع نپیوست:
اول اینکه مسئله را با اولیای مدرسه مطرح کردم و از آنها راهکار خواستم و گفتم کاش همه همکارانی که با بچه های این کلاس سر و کار دارند را در یک جلسه گرد هم می آوردیم و با مطرح کردن مسئله از نظرات ایشان نیز بهره می بردیم. ایشان گفتند در یک جلسه شورای آموزگاران مسئله را عنوان می کنیم که جلسه شورا یکی دو بار پس از این صحبت تشکیل شد که همیشه متأسفانه مسائلی که از دید مدرسه مهم تر بود مانع از طرح مسئله کلاس شد و این مسئله هیچ گاه در شورا مطرح نشد. این بود که تصمیم گرفتم با ایجاد پرسشنامه از نظرات همکاران استفاده کنم که متأسفانه نسبت به جلسه شورا نتوانست به عنوان راهکاری مؤثر واقع شود. در مورد نظرات اولیای دانش آموزان و جلسه با ایشان هم همین موانع وجود داشت.
3- در زمینه ایجاد انگیزه با ترتیب دادن اردو و برنامه های شاد اینگونه عمل کردم:
زمانی که تصمیم به رفتن به اردو با بچه ها گرفتم، متأسفانه متوجه شدم بخشنامه آمده که همه ی اردوها لغو شده است. و تنها کاری که توانستم در این مورد انجام دهم این بود که چند بار که کلاسم با برنامه ی جشن های پرورشی مدرسه برخورد می کرد و اختیار را به همکاران می دادند که اگر می خواستند می توانستند کلاس را تشکیل دهند، برای آنکه بچه ها بتوانند در آن ساعات از نظر روحی آرام شوند و بتوانند خود را با شادی و شرکت در جشن تخلیه روانی کنند، اجازه رفتن به جشن را به آنها می دادم. در ضمن خودم هم سعی می کردم همراه با آنها و در نزدیکترین مکان به آنها حضورمی یا فتم. و متأسفانه با توجه به شرایط تنها کاری که از دستم برآمد اینهایی بود که مطرح کردم و نه بیشتر.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.