گزارش تخصصی آموزگار دبستان
گزارش تخصصی آموزگار دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
دیباچه پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
درک مشکل پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
بررسی بیشتر در رابطه با بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
ارائه مستندات پیرامون بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
پیش بینی نتایج در مورد بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
راهکارها پیرامون قضیه بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
براي اثبات وجود مشكل و به دنبال آن، راه حل مسأله مورد نظر و نياز مبرم به كسب اطلاعات كافي و منطقي و مدارك لازم و جامع از وضعيت دانش آموزم میدیا والدين، همكاران مدرسه و مدير و معاون محترم به عنوان منابع اصلي جهت گرد آوري اطلاعات، كه از طريق مصاحبه، پرسش نامه، نظر خواهي، مشاهده و مطالعه يك سري مجلات و كتاب هاي معتبر، مرتبط با موضوع، در نظر گرفته شد تا طرح، از ارزش و اعتبار لازم برخوردار باشد ( حبیبی فکور، سرمدی: 1390، 68) به منظور گرد آوري اطلاعات به شرح زير عمل كرده وبراي حل اين مشكل، ترجيح دادم ابتدا با خود دانش آموزم میدیا مشورت كنم و از او و سایر دانش آموزان نظر خواهي كنم.
- چرا به نقاشی و رنگ آمیزی علاقه مند نیستند ؟
- نظرشان درباره نقاشی و رنگ آمیزی چيست؟
- چرا ازانجام فعالیت درکلاس فرار میکنند ؟
- دليل ضعف و مشكلاتشان در نقاشی و رنگ آمیزی چيست؟
بعد از جمع آوري نظرات شفاهي و كتبي دانش آموزان به اين موارد دست يافتم كه:
- ما بلد نيستيم چيزي را بكشيم و خيلي سخت است.
- نقاشی و رنگ آمیزی خيلي سخت است.
- خانواده های ما دوست ندارند ما به نقاشی و رنگ آمیزی که اهمیت چندانی ندارد، بپردازیم.
در جلسه شوراي معلمان با حضور مدير، معاون و تعدادي از همكاران، از آن ها در مورد دلايل بي توجهي دانش آموزان و علاقه ي كم به نقاشی و رنگ آمیزی سؤالاتي پرسيدم كه بعضي از جواب هاي به شرح زير است:
- اهميت ندادن به نقاشی و رنگ آمیزی (خط، نقاشي و طراحي و…) در پايه هاي پايين تر، مخصوصاً ابتدايي، فقط و فقط سرگرم كردن دانش آموزان.
- فقدان تصوير ذهني درست و قبلي از طراحي و نقاشي در ذهن دانش آموزان
- مجهز نبودن بعضي از معلمان هنر كه از تخصص برخوردار نيستند به مهارتهاي هنري و گذراندن دوره هاي آموزش هنر به صورت نظري وعملی و استفاده از معلمان ساير دروس براي اين درس.
- اهميت ندادن خانواده ها به هنر
- آشنا نبودن والدين، دانش آموزان و حتي اولياء مدرسه به اهميت نقاشی و رنگ آمیزی
- توضيح نخواستن از معلم از طرف هيچكدام از مسئولان (مدير، معاون، اولياء و حتي اداره ) در صورت درس ندادن اين درس در كلاس از طرف معلم
- موكول كردن كار هنر و نقاشی و رنگ آمیزی از طرف والدين به تابستان براي گذراندن اوقات فراغت، آن هم به صورت غير اصولي و فقط وقت گذراني.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.