گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزمدر دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
دیباچه پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
درک مشکل پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
بررسی بیشتر در رابطه با از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
ارائه مستندات پیرامون از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
پیش بینی نتایج در مورد از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
راهکارها پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
رفرنس و منبع مورد استفاده از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزم
جمع آوری اطلاعات (شواهد1)
برای اینکه مسئله ای که ذهنم را به خود مشغول کرده بود، برایم روشن تر شود و دلایل رفتارهای غیرعادی او را مورد بررسی قرار دهم، درصدد جمع آوری اطلاعات از روشها ومنابع مختلف برآمدم.
روشهایی که در این پژوهش از آنها بهره گرفته شده، عبارتند از :
1 – مشاهده رفتار دانش آموزدر موقعیت های مختلف
2 – مصاحبه با خود دانش آموز و والدین او
3 – اجرای پرسشنامه
4 – اجرای گروه سنجی در کلاس
منابع كسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زير می باشد:
الف : خود دانش آموز
ب : والدین دانش آموز
ج : همکلاسی های او
د : آموزگاران سال های گذشته
ه : پرونده تحصیلی وی
در اولین مرحله به سراغ آموزگاران سال های گذشته محمد امین رفتم و نظرشان را در مورد رفتار وی جویا شدم. اغلب آموزگاران از او ناراضی بودند. آموزگاران وی را به غرور و خود خواهی و بی نظمی برای مطرح کردن خود، متهم می کردند و حتی چندین نوبت توسط آموزگاران از کلاس اخراج شده بود، آموزگاران قبلی هم بی علاقگی به درس، بی نظمی وعدم انجام تکالیف درسی را مطرح می کردند.
همکلاسی های محمد امین هم او را فردی می دانستند که فقط به فکر خودش است، حرف خودش را قبول دارد و حاضر نیست به نظرات دیگر دانش آموزان توجه کند یا با آنها در فعالیت های گروهی همکاری و مشارکت نماید.
برای بررسی دقیق از وضعیت محمد امین و از آنجایی که یکی از منابع کسب اطلاعات در مورد دانش آموز، خود او می باشد، از وی دعوت کردم که وقتی کلاس تمام شد به دفتر مدرسه بیاید و از او در مورد علایق اش سئوال کردم و اینکه اوقات فراغت چه می کند؟ او بیان داشت که به اصلا علاقه ای به نوشتن تکالیف نداشت.و همیشه می گفت حافظه خوبی ندارم. و یاد نمی گیرم. او می گفت در هنگام تدریس گوش می دهم ولی متوجه نمی شوم.
لازم به ذکر است در جلسه اول به جهت اعتماد او، در مورد مشکلات او با آموزگاران قبلی و همکلاسیها اشاره ای نکردم و تنها صحبت درباره علایق و خواسته هایش اکتفا نمودم. برای گردآوری اطلاعات دقیق تر پرسشنامه ای تهیه نمودم و در اختیار آموزگاران قبلی محمد امین قرار دادم تا در مورد خصوصیات رفتاری او اظهار نظر نمایند که براساس نتایج استخراج شده از اجرای این پرسشنامه حالات و رفتارهای زیر بیشترین فراوانی را داشت.
1 – جر و بحث زیاد و بی مورد
2 – عدم توجه به خواسته ها و نظرات اطرافیان
3 – عدم توانایی در کنترل احساسات و عواطف
4 – مقاومت کردن در پذیرش سخنان اطرافیان
5 – مطرح کردن سئوالات زیاد اذیت کاری
در جلسه دیگری از او دعوت کردم، در این جلسه برخی از نتایج بدست آمده از پرسشنامه و انتظارات آموزگاران و همکلاسی ها از او مطرح شد. وی معتقد بود که به بعضی از درسها علاقه ندارد و بنابراین در کلاس حوصله گوش کردن ندارد و حوصله اش سر میرود.
در مورد رابطه اش با اعضای خانواده سئوال کردم، گفت: ” آنها مرا درک نمی کنند و کارهایم را جدی نمی گیرند. همیشه به دنبال اشکال گرفتن ازکارهایم هستند،خیلی نصیحت می کنند،که این کارها مرا خیلی ناراحت وعصبی می کند، فکر می کنند که هنوز بچه ام و چیزی نمی فهمم! ”
تصمیم گرفتم با والدین وی صحبت نمایم و به همین خاطر چند بار به آنها گفتم ولی مراجعه نمی کردند چند بار هم به خود دانش آموز گفتم که باید پدر و یا مادرت به مدرسه بیایند تا با هم حرف بزنیم ولی نتیجه ای نمی گرفتیم. یک روز که به وی بسیار اصرار نموده بودم دانش آموز مورد نظر آمد و گفت که مادرم مسافرت است . بنا بر این به دفتر رفتم و شماره پدرش را گرفتم و با وی تماس گرفتم. و در مورد مشکلاتی که در ارتباط با من و همکلاسی ها داشت مسائلی را مطرح نمودم، وی ضمن تایید این مطالب معتقد بود که محمد امین خیلی پر ادعا است و ما را هم دچار درد سر کرده است، به همه چیز اشکال می گیرد، هیچکس را قبول ندارد و در خانه انتظار دارد همه دستورات او را اجرا کنند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.