گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی : رفع مشکلات زود باوری , عصبانیت و عدم تمرکز در دانش آموزان بیش فعالم

گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم در دانش آموزان پايه ششم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه ششم

تجزيه و تحليل وتفسيرداده ها:

من در این پزوهش از  الگوی روش ترسیم مفاهیم در تجزیه وتحلیل وتفسیر داد ه ها استفاده نموده ام که به توضیح آن می پردازیم.

سعی کردم از منابع و کتابهای مختلفی استفاده نمایم تا بتوانم در ابتدا علت رفتارش را بدانم و بعد بتوانم راهکارهایی را برای کاهش رفتارش ارائه دهم. در تجزیه و تحلیل باید به دنبال چرایی وچگونگی علت رفتار ناسازگاری بپردازیم.طبق اطلاعات بدست آمده  از شواهد  1ومطالاعات بنده چندین عامل را مهم دانستم.

عوامل تبعیض والدین :

از قبیل :بی مهری والدین نسبت به بچه ها- پرخاشگری اعضای خانواده نسبت به یکدیگر-مشکل رفتاری خود والدین و….. با توجّه به سوابق خانوادگی دانش آموز، به خاطرتولد فرزند دوم ، مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار ناسازگار شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری او باعث شده ، والدین علاوه بربی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در دانش آموزدرونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است .  بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت .

عوامل مدرسه ای :

دوستان وهم سن وسالان که برخی از بچه ها را به خاطر ضعف در  بر خی از موارد زندگی خود مورد تمسخر قرار می دهند که این خود نوعی عامل بوجود آورنده برخی از این اختلالات در  اینگونه افر اد می شوند.برخی از معلمین نیز به تشدید کردن این اختلالات دامن می زنند مانند توجه نکردن به تفاوت های فردی آنهاو…که همه این موارد درمورد دانش آموزم صادق است.. برای رفع اختلالات رفتاری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی  جهت بهبود اختلالات رفتاری تعیین گردد.

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

بعد از مر حله گرد آوری شواهد یک نوبت به انتخاب راه حل طبق اطلاعات گردآور ی شده می رسد .ازآنجایی که مرحله انتخاب راه حل ها خیلی مهم وحساس می باشد بنده از نظرات چند فرد اقدام پزوه مانند خودم استفاده نموده ام.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *