گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز کلاس اول
گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز کلاس اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
سرآغاز سخن پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
درک مشکل پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
ارائه مستندات پیرامون حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل ناخن جویدن و استرس در دانش آموز
با توجه به مشكلات و موانع موجود ، به راهحلهايي براي برطرف كردن مشكل علی، فكر كردم از مشاور كمك و راهنمايي گرفتم. كتابهاي روانشناسي و مجلات در اين زمينه مطالعه كردم. كه اين راهحلها عبارتند از:
1ـ محبت و مورد لطف قرار دادن علی.
2ـ شركت در كارهاي گروهي و دادن مسئوليت به او.
3ـ كمك ويژه از نظر عاطفی به او.
4ـ عدم تحقير و سرزنش او در هنگام جويدن ناخن.
5ـ ايجاد محيط خانوادگي آرام و بدون تنش و درگيري.
6ـ پي بردن مشكل او و حل آن.
كلمه اي مشتق از لغت لاتيني به معني سختي كشيدن است و در قرن 17 براي تشريخ سختي يا محنت كار برده ميشد. ( علي قائمي ـ ترس و اضطراب در كودكان)
اضطراب يك حالت عاطفي است كه در آن عامل مبهمي از ترس، ترس ناشي از پيشبيني حوادث نامطبوع وجود دارد و فيزيكي ناراحتي دردناك ذهني، ناشي از يك پيشبيني در مورد يك تهديد و يا يك ناخوشي در آينده است اضطراب احساس ناخوشايند و ناراحت كننده است كه با نشانههاي جسمي حاكي از بيش فعالي دستگاه عصبي خود مختار همراه باشد.
( شهلا فرقاني رئيسي، شناخت مشكلات رفتاري در كودكان و نوجوانان)
اختلال رفتار: غالباً غيرعادي، عجيب يا آزار دهنده است و توجهها را به خود جلب ميكند. غالب اوقات مشكلات رفتاري را نابهنجار تلقي ميكند. بدين ترتيب نابهنجار در مرحلهي اول آنچه را كه از اعتدال منحرف شده است به ذهن ميرساند، هر چند كه استفاده عادي اين واژه بر اين فرض است كه جهت انحراف منفي، يا حاكي از بيماري است.
( محمد تقي منشي طوسي، اختلالهاي رفتاري كودكان)
افت تحصيلي: عبارتست از كاهش عملكرد تحصيلي و درس دانشآموز از سطح رضايت بخش به سطح نامطلوب يعني دانشآموز هنگام تحصيل بعد از يك دوره موفقيت تحصيلي يا متوسط، به تدريج ظرفيت يادگيري او كاهش يافته باشد.
( ابوالفضل جمشيدي، بررسي افت تحصيلي)
اجراي راه جديد: براي تغيير رفتار او اقدمات زير را بعمل آوردم.
با اطلاع قبلي به منزل علی رفتهام. چون براي حل مشكل علی به خانه اش رفتم از انجام اين كار خيلي خوشحال شد.اين خوشحالي در چهره اش موج ميزد. در اين جلسه با والدين علی، درباره وظايف والدين نسبت به فرزندان و ايجاد يك محيط سالم و آرام در خانه كه جزء وظايف والدين مي باشد صحبت كردم . وجود درگيري و اختلاف در خانواده، باعث از بين رفتن اعتماد به نفس در فرزند مي شود و نگراني و اضطراب را در او افزايش مي دهد. كه مبادرت به ناخن جويدن ميكند تا به نظر خودش به آرامش لازم دسترسي پيدا كند.
مسئوليت دادن و شركت دادن او در كارها و مسابقات متعدد ورزشي و فرهنگي.
براي اينكه ذهن او را نسبت به وقايع و اتفاقات بد منزل دور كنم مسئوليت كار كتابخانه را به او دادم. و در انجام بعضي از كارهاي كلاسي بيشتر از او استفاده مي كردم.به او بيشتر محبت مي كردم. مثل يك دوست با او رفتار كردم.در مسابقات از او استفاده ميكردم خيلي خوشحال شده بود كمتر دستش به دهانش مي رفت.
جلسه مشاوره با شوراي اسلامي و انجمن اوليا و مربيان مدرسه:
يكي از جلسه هاي انجمن اوليا و مربيان را به اين موضوع اختصاص دادم. و از آنها خواستم كه به كمك يكديگر بتوانيم مشكل علی را درمان كنيم.
- قرار شد در موقعيت هاي مناسب مدرسه به او كمك ويژهاي شود.
از دانش آموزان خواستم به علی محبت كنند به او احترام بگذارند و با دوست شوند و تا او به سراغ ناخن جويدن نرود.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.