گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی دعوت به نماز جماعت با استفاده از برد هوشمند

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی    در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

دیباچه پیرامون قضیه دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

درک مشکل پیرامون قضیه  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

بررسی بیشتر در رابطه با دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

ارائه مستندات پیرامون دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

پیش بینی نتایج در مورد دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

راهکارها پیرامون قضیه دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

رفرنس و منبع مورد استفاده دعوت دانش آموزان به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

گرد آوری اطلاعات

بعد از رویت این مسئله شروع به جمع آوری شواهد نمودم تا وجود مسئله را تایید کند و در حل آن راهکارهایی ارائه نماییم و برای رسیدن به جواب سوالاتی که داشتم از روشهای زیر استفاده نمودم .

1- مصاحبه ، طی مصاحبه ای که با بعضی از خانواده های دانش آموزان و همکاران خود داشتم از آنها این سوال را پرسیدم که ((مهمترین دلایل عدم شرکت دانش آموزان در نماز جماعت مدرسه چیست ؟ )) و آنها نیز پاسخ های زیر را دادند:

متنوع نبودن برنامه های نماز – محیط زندگی  – نداشتن الگوی مناسب – واگذاری مسئولیت ها به افراد خاص و بر انگیختن حس حسادت بین دانش آموزان – عدم استفاده از تشویق – توسل به زور و اجبار – اهمیت ندادن به نماز مدرسه، از طرف معلمان و کادر مدرسه و عدم شرکت آنان در نماز

بعد از انجام این مصاحبه ها و لیست کردن دلایلی که از سمت همکاران و خانواده ها برای عدم استقبال دانش آموزان به نماز جماعت عنوان شده بود از آنها راهکارهایی برای شرکت بیشتر دانش آموزان در نماز جماعت خواستم که آنها هم راهکارهای زیر را به بنده پیشنهاد دادند :

اهمیت خانواده ها به نماز و تشویق فرزندانشان به نماز خواندن .

اهمیت به نماز در مدرسه و شرکت معلمان در نماز جماعت مدرسه .

متنوع کردن برنامه های نماز جماعت .

استفاده از برد هوشمند

استفاده از محتوای آموزشی

استفاده از پاور پوینت

تقسیم مسئولیت به صورت چرخشی، به طوری که تمام دانش آموزان در برگزاری نماز سهیم باشند. تبلیغات کافی و سازنده.

استفاده از تشویق ، اهداء جایزه و پخش شیرینی در مواقع لزوم .

برگزاری مسابقه ، خواندن شعر و قصه گویی بین بعضی از نمازها .

عدم توسل به زور و اجبار و اختیاری کردن شرکت در نماز جماعت .

مطالعه کتب ، مقالات و مجلات مرتبط با این موضوع ؛

با توجه به مطالعاتی که انجام دادم و کتابها ، مقالات و مجلاتی که در این زمینه مطالعه کردم که این مقالات هم یاریگر بنده در انجام پژوهشم بود و هم متوجه شدم که کسانی بودند که قبل از بنده با این مشکل مواجهه شده بودند

آقای داود راعی در كتاب خود در مقاله ایی تحت عنوان ( راه های علاقه مند کردن دانش آموزان به نماز ) راههای درمان آسیب های اجتماعی نماز گریزی دانش آموزان را به شرح زیر معرفی می کند

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *