گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم
گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
تجزيه و تحليل وتفسيرداده ها:
من در این پزوهش از الگوی روش ترسیم مفاهیم در تجزیه وتحلیل وتفسیر داد ه ها استفاده نموده ام که به توضیح آن می پردازیم.
سعی کردم از منابع و کتابهای مختلفی استفاده نمایم تا بتوانم در ابتدا علت رفتارش را بدانم و بعد بتوانم راهکارهایی را برای کاهش رفتارش ارائه دهم. در تجزیه و تحلیل باید به دنبال چرایی وچگونگی علت رفتار ناسازگاری بپردازیم.طبق اطلاعات بدست آمده از شواهد 1ومطالاعات بنده چندین عامل را مهم دانستم.
عوامل تبعیض والدین :
از قبیل :بی مهری والدین نسبت به بچه ها- پرخاشگری اعضای خانواده نسبت به یکدیگر-مشکل رفتاری خود والدین و….. با توجّه به سوابق خانوادگی دانش آموز، به خاطرتولد فرزند دوم ، مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار ناسازگار شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری او باعث شده ، والدین علاوه بربی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در دانش آموزدرونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است . بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت .
عوامل مدرسه ای :
دوستان وهم سن وسالان که برخی از بچه ها را به خاطر ضعف در بر خی از موارد زندگی خود مورد تمسخر قرار می دهند که این خود نوعی عامل بوجود آورنده برخی از این اختلالات در اینگونه افر اد می شوند.برخی از معلمین نیز به تشدید کردن این اختلالات دامن می زنند مانند توجه نکردن به تفاوت های فردی آنهاو…که همه این موارد درمورد دانش آموزم صادق است.. برای رفع اختلالات رفتاری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی جهت بهبود اختلالات رفتاری تعیین گردد.
انتخاب راه جدید به صورت موقّت
بعد از مر حله گرد آوری شواهد یک نوبت به انتخاب راه حل طبق اطلاعات گردآور ی شده می رسد .ازآنجایی که مرحله انتخاب راه حل ها خیلی مهم وحساس می باشد بنده از نظرات چند فرد اقدام پزوه مانند خودم استفاده نموده ام.
چون مشکلات رفتاری بچه ها از طریق عملکرد آن ها نشان داده می شود لازم است که هر چه زودتر این ناسازگاریها تشخیص داده شود و درمان فوری صورت گیرد. چون در صورت عدم درمان به مرور باعث اختلال رفتاری و ناسازگاری های اجتماعی می شود که مشکلات زیادی را دردوران بلوغ و بعد از آن به وجود می آورد . که در این جا من چند راه حل موقت را که برای از بین بردن ناسازگاری دانش آموزم در نظر دارم عبارتند از :
- فعال کردن دانش آموزدر مدرسه ویا مسئولیت دادن به وی
- تماس با والدین
- از بین بردن تبعیض در مدارس و خانواده ها
- انجام برخی فعالیت ها که باعث از بین رفتن ناسازگاری دانش آموزمی شود .
- آموز ش درمانی
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.