گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم : تشکیل کارگروه بین دانش آموزان برای حل مشکلات مدرسه

گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم

گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکلات مدرسه با تشکیل کار گروه در مدرسه

تجزیه وتحلیل داده ها

خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند خانه مدرسه ی اول فرزند و مدرسه ، خانه دوم اوست و اگر این دو نهاد روش ها و برنامه های هماهنگ نداشته باشند ، در روند رشد کودک اختلال به وجود می آید . دو نهاد خانه و مدرسه نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارند .

بین روش ها و منش های خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون ، کار دیگری را خنثی نکند ، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند . مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند .

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند .

در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :

1- والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .

2- والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود .

3- ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند .

حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلمین جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهند و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *