گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه دبستان
گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس در دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 18 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
سرآغاز سخن پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
دیباچه پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
درک مشکل پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
بررسی بیشتر در رابطه با از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
ارائه مستندات پیرامون از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
پیش بینی نتایج در مورد از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
راهکارها پیرامون قضیه از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
رفرنس و منبع مورد استفاده از بین بردن ترس دانش آموزم ازآموزگار و کلاس درس
واکنشی است که در عوامل تهدید کننده فرد قدرت مقابله ی مستقیم با آن را ندارد.ترس در میان همه ی کودکان کم و بیش به صورت های مختلف به چشم می خورد و البته عامل تربیت،در خانه و مدرسه بسیار مؤثر است.یکی از ترس های خاص کودکان،ترس از مدرسه است که این ترس ، ترسی رایج ، اما اشتباه است؛زیرا غالباً کودک ترسی از مدرسه ندارد بلکه به دلایلی از مدرسه رفتن امتناع می کند.(قائمی ، 1376،ص56)
ترس درسنین 3الی 11 سالگی در کوکان شدت می یابد ، هرچند در کودکان متفاوت است ولی در این سنین جنبه ی تعمیم ترس در کودکان به مراتب بیشتر از سنین دیگر است.( میلانی فر ،1369 ، ص211).
به طور کلی آقای برلوک لورا در کتاب روانشناسی رشد خود علل و عوامل ترس کودکان را به چهار دسته ی کلی تقسیم کرده است که عبارت اند از:
1-ریشه های فطری 2- عامل ذهنی 3- عامل عاطفی 4-عامل انظباطی
که به طور خلاصه توضیحاتی راجع به این عوامل در زیر آورده شده است:
1-ریشه های فطری : انسان به دلیل میل به تداوم زندگی، خواستار حفظ و مراقبت خود از عوامل خطر و دور داشتن خویش از علل و عواملی است که به نظر او عامل مرگ و فنای اوست، پس او میترسد و همین ترس سبب حفظ بقای فرد است.
2-عامل ذهنی : در مواردی، ترس ریشه در ذهنیت فرد دارد و به صورت اختلالات عصبی، عدم تعادل در بدن و پایبندی به موهومات و یا خیالبافی ظاهر میشود. ترس کودکان نیز بیشتر زمینه ذهنی دارد مانند ترسیدن از تاریکی و یا ترس از حیوانات خانگی(مرغ و گربه).
3-عامل عاطفی : علاقه و وابستگی شدید کودک به پدر، مادر، پرستار و یا معلم، سبب ترس از جدا شدن از آنهاست؛ چرا که جدایی را از دست دادن همیشگی آنها تلقی میکند و از طرف دیگر طرد کودک توسط والدین و یا سایر نزدیکان نیز سبب بروز و تقویت ترس وی میشود.
4-عامل انضباطی : بخشی از ترسهای کودکان ناشی از اعمال برنامه سخت و خشن از سوی والدین و یا مربیان به خاطر مسایل انضباطی است.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.