گزارش تخصصی تربیت بدنی متوسطه
گزارش تخصصی تربیت بدنی متوسطه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی تربیت بدنی متوسطه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
دیباچه پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
درک مشکل پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
بررسی بیشتر در رابطه با کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
ارائه مستندات پیرامون کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
پیش بینی نتایج در مورد کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
راهکارها پیرامون قضیه کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی
گرد آوری اطلاعات ( شواهد یک)
در ارتباط با این مشکل که مورد بحث قرار گرفت با نظر سنجی از مدیر آموزشگاه ، دانش آموزان مدرسه و همچنین صحبت با سایر همکاران ورزشی و بازدید از سایر آموزشگاه های دیگر که در امر با نشاط سازی محیط ورزشی اقدامات انجام داده بودند به این نتیجه رسیدم که باید :
1- اتاق ورزشی از طبقه ی بالای آموزشگاه که یک کلاس معمولی بود به طبقه ی پایین آموزشگاه سابق که محیط بزرگ تر بود انتقال یابد.
2- یک تابلو به عنوان تابلو ورزشی برای نصب پوستر بخش نامه های ورزشی مربوط به دانش آموزان و روزنامه دیواری تعلق بگیرد.
3- سرگروههای رشته های مختلف ورزشی تعیین و اسامی آنان در تابلو ورزشی نصب شود.
4- از روزنام دیواری های دانش آموزان در اتاق ورزشی استفاده شود.
5- نقاشی های ورزشی بر روی زمین یا دیوار های حیاط مدرسه کشیده شود.
یافته های تحقیق
در شرایطی که بیشتر خانههای شهری تبدیل به آپارتمانهای کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که میتوان برای تامین بهداشت جسمی و روحی كودكان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادیبخش در مدرسه است.
دانشآموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه میگذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کردهایم.
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمانهای مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.
براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانشآموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.
از آن جا که شادى بزرگترها عامل مؤثر در شادى و نشاط کودکان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانشآموزانى شاد تربیت کنند، با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. به این ترتیب مردم مى توانند تغییرى مثبت در زندگى خود به وجود آورند، احساس پیشرفت و لذت در زندگى داشته باشند و به شادى دائمى دست یابند و فقط در این صورت است که مى توانند شادى را در وجود فرزندانشان نیز پرورش دهند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی تربیت بدنی متوسطه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.