گزارش تخصصی هنرآموزان گرافیک
گزارش تخصصی هنرآموز گرافیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی در هنرستانبا فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز گرافیک به قرار زیر است :
سرفصل های گزارش هنر آموز گرافیک
عنوان مطلب پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
دیباچه پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
درک مشکل پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
ارائه مستندات پیرامون ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
پیش بینی نتایج در مورد ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
راهکارها پیرامون قضیه ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد کلاسی شاد و آرام در راستای فعالیت های بهینه آموزشی
گرد آوری شواهد ۲
با تو جه به برنامه هایی که در بیان مساله داشتیم ، از جمله : شاداب سازی ساعت استراحت کلاسی ، حضور معاون در این ساعت و مدت زمان ساعت استراحت، و در شواهد 1 که شامل مشاهده و مصاحبه بود مواردی از جمله لگد بازی ، کشتی ، دعوا ، سنگ بازی در آن دیده می شود .
و در قسمت مصاحبه ای که با همکاران آموزشگاه و اولیاء و تعدادی از هنرجویان داشتیم و همچنین مطالعات و تحقیقاتی که در این باره انجام دادیم و راهکارهایی که همکاران ارائه دادند، ساعت استراحت کلاسی به مثابه کابوسی در آمده بود که پس از اتمام آن نفس راحتی می کشیدیم و خدا را شکر می کردیم که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد .
در آموزش و پرورش مدرن افزون بر مهارت های خواندن، حساب کردن و نوشتن نیازهای جدیدی در قالب کسب مهارت زیستن و حل مسئله وچگونگی رویارویی با چالش های هزاره سوم مطرح شده است پژوهش ها حاکی از آن است که فرایند تعلیم و تربیت فعال متخصص وجود شور و طرب، نیاز و جوشش، تلاش و پشتکار و نشاط در همه ی ابعاد آن است چرا که هر گونه ارتباط و تعلیمی که بدون روح تحرک، پویایی و شادی و نشاط باشد به شکست منتهی می گردد. شادی یکی از نیازهای اساسی انسان و لازمه زندگی اوست. پیامبر اکرم می فرمایند بازی کنید و شاد باشید همانا من ناراحتم که در دین شما خستگی و بی نشاطی دیده شود.
فوردیکسون (1998) اظهار داشته است که شادمانی و سرور قسمتی از شادکامی است که منجر به بازی و سرگرمی شده و امکان توسعه مهارت های جسمی اجتماعی و ذهنی را فراهم می سازد و علاقه منجر به اکتشاف و افزایش معلومات می گردد. مدرسه شاد می تواند شوق زندگی را به هنرجویان هدیه دهد.
تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و لزوم توجه به روحیات و ویژگی های نسل هنرجو ایجاب می کند که اداره امور کلاس ها مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم گیری استقلال نسبی انعطاف پذیری و روش های غیر متمرکز و مشارکت جویانه باشد تا بتواند فضای عمومی مدرسه را پویا پرنشاط و فعال نموده و توانمندی ها و خلاقیت های مدیران هنرآموزان و هنرجویان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد. (ص 6 آیین نامه های اجرایی کلاس ها)
علم به مطالب بیان شده باعث تقویت مسئولین آموزش و پرورش از جنبه تئوریکی می شود. اما مسأله این است که این مبانی تئوریکی کمتر عملی می شود. شاهد این مدعا هنرجویان است که در مدرسه با نگاههای مکرر به ساعت منتظر پایان ساعت مدرسه و رهایی از آن هستند. توجه به این نکته لزوم تجدید نظر در شیوة ادارة مدرسه و برنامه های آن را به ما گوشزد می کند. بنابراین هر یک از ما ملزم به ارائه برنامه هایی جهت شاد کردن محیط مدرسه برای هنرجویان هستیم تا شوق حضور در محیط شاد مدرسه را در هنرجویان ایجاد کنیم تا بدینوسیله به ارتقا سطح کیفی تعلیم و تربیت کمک نماییم.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز گرافیک را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.