گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه
گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 23 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
دیباچه پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
درک مشکل پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
بررسی بیشتر در رابطه با کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
ارائه مستندات پیرامون کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
پیش بینی نتایج در مورد کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
راهکارها پیرامون قضیه کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به دانش آموزان پایه هشتم در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی
پس از اینکه از طریق مطالعه ی کتاب ها ، مجلات و تحقیقات انجام شده ، مصاحبه با دانش آموزان و پرسش نامه ها داده های لازم را گرد آوری کردم به تجزیه و تحلیل آنها پرداخته و ضمن تبادل نظر با همکاران و اولیاء مدرسه به راه حل های پیشنهادی زیر دست یافتم:
1-ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای خواندن متون انگلیسی و درک آن
یک زبان آموز با انگیزه از فراگیری زبان لذت می برد، وقت بیشتری روی آن می گذارد و آن را به طور منظم انجام می دهد . انگیزه ی بالا برای او امتیاز دیگری هم دارد و آن این است که به خاطر سپردن کلمات و فهم متون آسان تر می شود ، زیرا مغز انسان اطلاعات مربوط به چیزهای مورد علاقه اش را به راحتی به خاطر می سپارد.
2- ایجاد نشاط در زنگ زبان انگلیسی
در بحارالانوار آمده : ” هنگامی که دل ها نشاط یافتند ، علم و کمال را در آنها به ودیعه بگذارید و هر گاه از نشاط تهی و گریزان شدند ، آنها را وداع کنید .؛ زیرا دل ها در چنین حالتی آماده فراگیری علم نیستند .” فضلی خانی (1386) نیز براین باور است که نقطه شروع به هنرمندی خاص نیاز دارد تا انگیزهای توام با هدفمندی و نشاط در دانش آموزان به وجود آورد. پس ایجاد نشاط در هر درسی مخصوصا” زبان انگلیسی می تواند علاقه مندی دانش آموزا ن را افزایش دهد.
3- استفاده از طرح های ابتکاری جهت پرورش خلاقیت دانش آموزان و کمک به خاطر سپردن واژگان انگلیسی
لازمه خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی یاد گیری واژ ه هاست هر قدر که دایره لغات دانش آموزا وسعت داشته باشد به همان اندازه به راحتی می توان درک مفاهیم مکتوب انگلیسی را افزایش داد . بر این اساس به منظور بالا بردن توانایی در یادگیری واژ گان در دانش آموزا ن ، فعالیت های زیر که حاصل تجربیات سال های گذشته ی خود می باشد ، را پیشنهاد کردم :
- تهیه ی فلش کارت همراه با تصاویر و لغات
- تهیه ی پاور پوینت واژه ها همراه با تصاویر
- تهیه ی پوستر واژه ها و نصب در کلاس
- گروه بندی دانش آموزان
- استفاده از فرهنگ های تک زبانه برای یافتن واژ ها
- به خاطر سپردن یک اصطلاح یا ضرب المثل در هر جلسه
- استفاده از جدول واژ ه ها
- استفاده از متن های غیر درسی مناسب با سطح دانش فراگیران
- اجرای نمایش متون زبان انگلیسی کتاب درسی
- ترجمه ی کتاب های داستانی زبان انگلیسی در سطوح پایین
4- انجام ارزشیابی تشخیصی از مفاهیم و واژ گان به منظور آماده سازی دانش آموزان
همان طور که همکاران دیگر و مشاورین محترمه نظر دادند ، خوب است قبل از این که تدریس درس جدید آغاز شود ، ارزشیابی تشخیصی صورت بگیرد تا هم دبیر به دانسته های قبلی دانش آموزان محکی زده باشد و هم ذهن دانش آموزان آماده پذیرش در س جدید شود .
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.