گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم
گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
دیباچه پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
درک مشکل پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
ارائه مستندات پیرامون ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
پیش بینی نتایج در مورد ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
راهکارها پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی
گردآوری اطلاعات (شواهد (1)
در اين مرحله از پژوهش جهت يافتن اطلاعات از دو روش مشاهده و مصاحبه و از منابع و مراجعی چون؛ همکاران و دیگر کارکنان مدرسه استفاده شده است .
مشاهده :
اگر به صورت منظم به اتفاقات و رخدادهای پیرامون خود توجه کنیم گوییم مشاهده اتفاق افتاده است بنده نیز در این پژوهش در محیط مدرسه با توجه به نوع برخورد همکاران متوجه مواردی شدم که باعث می شد دیدگاه همکاران آموزشی را نسبت به مدیر مدرسه را نادرست جلوه دهد و این ذهنیت ایجاد می شود که مدیر مدرسه هیچ کار مفیدی انجام نمی دهند :
1- همکاران در هنگام حضور در دفتر مدرسه به راحتی مسائل خود را با مدیر در میان نمی گذارند .
2- اگر در به صدا در آمدن زنگ تفریح تاخیری باشد همکار در هنگام ورود به دفتر مدرسه نگاه سنگینی دارد .
3- در زمان ساعات تفریح حضور مدیر در دفتر آموزشگاه از نظر همکار توجیحی ندارد .
4- اگر از مدیران تقدیر شود با بی تفاوتی همکار مواجه میشویم .
5- اگر برگزاری مراسمات مدرسه از کیفیت خوبی برخوردار نباشد واکنش همکار را در پی دارد .
مصاحبه :
از مصاحبه در اکثر تحقیقات استفاده می شود مصاحبه یک گفتگوی دوطرفه است که دران می توان با تفسیر و تحلیل شنیده ها و اصلاح آن در حین صحبت اطلاعات مورد نظر را بدست . من نیز در گفتگویی که با همکارانم داشتم که موارد مشاهده شده اینجانب را مورد تایید قرار می دادند .
یافته های علمی
ارتباط در فارسي به دو معنا استعمال شده است. گاهي به معناي مصدري به معاني پيوند دادن و ربط دادن و گاهي هم به معناي اسم مصدري که معاني بستگي، پيوند، پيوستگي و رابطه از آن برداشت ميشود. اين واژه در بيان صاحبنظران ارتباطات داراي تعاريف متعددي است. تعاريف اوليهاي كه براي اين مفهوم ذكر شده، بر حركت خطي از منبع به گيرنده تأكيد كردهاند؛ در حالي كه مفهومسازيهاي جديد از ارتباط دوسويگي و اشتراك ادراك تكيه ميكنند و آنرا فراگردي دو سويه ميدانند كه در آن مبادله و اشتراك اطلاعات، نگرشها، افكار و يا عواطف رخ ميدهد.(سون ویندال و دیگرانچاپ اول، ص375)
برخي صاحبنظران اين عرصه، تعريف “چارلز كولي”(1909) که در كتاب معروف خود “سازمان اجتماعي”، ارائه كرده است، را جامعترين و كاملترين تعريف براي اين مفهوم قلمداد كردهاند. كولي اينگونه به تعريف ارتباط ميپردازد: «ارتباط مكانيسمي است كه روابط انساني بر اساس و به وسيله آن بوجود ميآيد و تمام مظاهر فكري و وسايل انتقال و حفظ آنها در مكان و زمان بر پايه آن توسعه پيدا كند. ارتباط، حالات چهره، رفتارها، حركات، طنين صدا، كلمات، نوشتهها، چاپ، راه آهن، تلگراف، تلفن و تمام وسايلي كه اخيراً در راه غلبه بر مكان و زمان ساخته شدهاند؛ همه را در بر ميگيرد.»(معتمدنژاد؛ ص28)
ارتباط سنگبناي جامعۀ انساني است و انسان از ديرباز براي شناخت واقعيت به نظامهاي ارتباطي مناسب با مقتضيات زمان خود متوسل شده است. دوران اوليه ارتباط به نحوۀ ديداري و شنيداري رقم خورد تا اينكه در قرن 16 ميلادي با اختراع چاپ انقلابی عظيم در اين عرصه رخ داد و ارتباط شكل تازهاي بخود گرفت. (دادگران، محمد،1385، چاپ نهم، ص12-11)
نخستين كسي كه به تبيين مفهومي اين عنصر مهم زندگي بشري پرداخت، ارسطو فيلسوف يوناني بود كه 2300 سال پيش در كتاب مطالعه معاني بيان(ريطوريقا)، دست به تبيين اين مفهوم زد. به عقيده برخي صاحبنظران وي اولين دانشمندي است كه براي ارتباط شبحي از يك مدل ارائه كرد.(محسنيان راد، ص375)
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.