گزارش تخصصی مدیران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی مدیران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر

گزارش تخصصی مدیران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیران مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیران مدارس سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

دیباچه پیرامون قضیه جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

درک مشکل پیرامون قضیه  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

بررسی بیشتر در رابطه با جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

ارائه مستندات پیرامون جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

پیش بینی نتایج در مورد جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

راهکارها پیرامون قضیه جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

رفرنس و منبع مورد استفاده جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردو

تجزیه و تحلیل داده ها

در مسائل ذکر شده به نتیجه گیری هایی رسیدیم که باید در اردو رعایت کنیم.

1-  ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته ­جمعی

2-  تقویت حس تعاون و همکاری از طریق سپردن کار و مسئولیت­ها

3-  کسب تجربه در زمینه ­های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی همچنین تقویت بنیه اعتقادی

4-   کمک به فرایند اجتماعی شدن و ارتقای اینگونه مهارت­ها

5- افزایش آگاهی­ های عمومی و یا اختصاصی مربوط به دروس نظری مدارس و دانشگاهها با انتقال مفاهیم بصورت دیداری و مستقیم که بسیار آسان­تر از شیوه بیانی است.

6- انتقال عملی اهمیت نظم و انضباط در زندگی شخصی به شرکت کنندگان

7-  کنترل و آموزش مسائل بهداشت فردی به کمک بررسی و ارزیابی دقیق با تشویق و ترغیب

8-  گسترش و تعمیق مهارت­های فردی و ارتقای سطح هوشیاری و قدرت درک و دریافت شرکت کنندگان

9-  ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی

10-  آمادگی افراد برای مقاومت در برابر مشکلات و تنگناها

11-  ارضای نیازهای عاطفی و روانی متناسب با سن و پایه تحصیلی

12-  آشنا سازی دانشجویان و دانش ­آموزان با شرایط زندگی همچنین شرایط فرهنگی اقتصادی و اجتماعی مردم در سراسر کشور

فواید اردو:

1-  تقویت روحیه جمع پذیری و قانون­مندی و برخورداری از نظام معین.

2- آشنایی با دوستان جدید و انس و الفت با آنان.

3- آشنایی با فرهنگ­های بومی شهرها.

4- آشنایی با شخصیت های مذهبی، فرهنگی، موثر و تاریخ ساز.

5- آشنایی با اماکن زیارتی، باستانی، سیاحتی و فرهنگی.

6- کسب تجربه و مهارت­های زندگی دسته جمعی.

7- دیدن شهر­های جدید، اماکن زیارتی و تفریحی.

8- تقویت روحیه اعتماد به نفس و هم­زیستی در شرایط خارج از زندگی معمولی خانوادگی.

9- تقویت روحیه دینی.

10-  بازشناسی توان شخصی نقش خویش.

11-  تمرین زندگی مستقل از خانواده.

با وجود تعاریف متفاوت از اردو چه در لغت و چه در مفهوم، بیشترین و متداول­ ترین مفهوم امروزی اردو، همان اردوهای سازمان یافته دانشجویی و دانش ­آموزی است. همچنین با اینکه «ضرورت برگزاری سفرها و اردوها» با تکیه بر «آموزش» یک اصل ثابت شده است اما بی ­برنامگی در سفر و اردو نیز می ­تواند آثار زیانباری بر روح و جسم شرکت کنندگان برجای بگذارد. در برنامه ­ریزی یک اردو باید نوع اردو، هدف از برگزاری آن و موضوع آن کاملا مشخص باشد. یک اردو زمانی می ­تواند مفید باشد که موارد فوق در آن رعایت شده باشد.

یافتن راه حل ها

برای از بین بردن عوامل موثر بر رضایت والدین در امور اردویی  راه هایی وجود دارد که بر اساس بحث و گفت و گو با همکاران ومطالعه و تجربه   آنها را گردآوری نمودیم. در حقیقت دراجرای راه حل ها عواملی باید به وجود بیایندتا معلول از بین برودکه   آن ها را در نموداری به نام نمودار عوامل مؤثر بر رضایت اولیاء نوشتیم.

با توجه به این نکات برای از بین بردن یا کاهش اثر، انتخاب کرده بودیم راه حل ها را نوشتیم.

وسایل مورد نیاز هر شرکت کننده در اردو باید متناسب با فصل و محل و نوع اردو باشد. مسواک و خمیر دندان، حولۀ دستی، لباس ورزشی، دفتر و قلم، لیوان و بشقاب و قاشق، مُهر نماز، همراه داشتنِ پول مقدار لازم، صابون، لباس اضافی، وسایل شنا و حولۀ حمام.

وظایف مربیان

همراهی با دانش آموزان در مسیرهای اردو .

تهیۀ لیست اسامی و مشخصات دانش آموزان.

نظارت دقیق و مستمر بر رفتارهای دانش آموزان.

تحویل گرفتن وسایل و امانت های دانش آموزان.

توجه دادن دانش آموزان به چگونگی زندگی اردویی و لزوم رعایت مقررات اردو.

انتخاب طرح جدید و اجرای آن

پس از بررسی کامل متوجه شدیم که برای رسیدن به هدفمان روش های بسیاری وجود دارد که دیگران هم استفاده کرده و گاهاً نیز موفق شده اند. اما ما  روش زیر را برای دستیابی به هدفمان پیدا کردم که خیلی سریع می توانستیم با اجرای آن به بسیاری از عوامل اثرگذار بر پیشرفت تحصیلی دست پیدا کنیم که هنوز در هیچ جایی و کتاب و تحقیقی نوشته نشده    است

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *