گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی ایرانی
گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی ایرانی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 12 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
دیباچه پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
درک مشکل پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
بررسی بیشتر در رابطه با افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
ارائه مستندات پیرامون افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
پیش بینی نتایج در مورد افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
راهکارها پیرامون قضیه افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم
مقدمه:
در طول تاریخ ملت ها پیوسته در مسائلی چون علم و دانش، معارف دینی، اخلاق، زبان، آداب و سنن زندگی به تبادل فرهنگی پرداخته اند و این مسأله همواره مهم تر از مبادلات اقتصادی و داد و ستد کالا میان ملت ها بوده است. در تبادل فرهنگی، هدف بارور کردن و تکامل فرهنگ های ملی کشورهاست که در سایه ی آن ملت ها خصوصیات برجسته و مثبت نظیر نظم و انضباط، وقت شناسی، ادب و احترام، وجدان کاری، روحیه ی سخت کوشی، شجاعت و نیز کنجکاوی در مسائل علمی را از یکدیگر فرا می گیرند و این مسأله روندی ضروری برای حیات فرهنگی در سراسر جهان است، اما گاه مشاهده می شود یک مجموعه از کشورها با تکیه بر قدرتی که دارند با تدارک مجموعه ای از برنامه ها و فعالیت های سیاسی یا اقتصادی و با هدف هجمه به بنیان های فرهنگی یک ملت برای دستیابی به مقاصد شوم سیاسی و به منظور ریشه کن کردن فرهنگ ملی از طریق فراگیر کردن بی قید و بندی فرهنگی، هرزگی اخلاقی و فروپاشی ارزشی می باشند* بکتاشیان، 1393 *. اگر چه استعمار دیروز بارها و بارها از این روش برای تسلط بر ثروت ملت ها استفاده کرده؛ اما نظام سلطه ی امروز به گونه ای متفاوت و بسیار پیچیده و با برنامه وارد عمل شده است، این بار قصد دارد تا با هدف قرار دادن ارزش های اسلامی و تخریب فرهنگ ناب اسلامی در کشورهای مسلمان آینده را برای خود تضمین نماید. نظام سلطه جهانی در سطح وسیعی ابزارهای متعدد خود را در تهاجم به بنیان های فرهنگی و اعتقادی مسلمانان بکار گرفته است و تحقیر جریان ادب، هنر و فرهنگ انقلابی، اخلاق اسلامی، اعتماد به نفس، توکل به خدا، ایمان، شهادت، جهاد، ایثار و ولایت را در کشورهای اسلامی خصوصاً در ایران عزیز به گونه ای جدی دنبال می کند تا در نتیجه انزوای آن عناصر فرهنگی، منصرف کردن جوانان مؤمن از پایبندی متعصبانه به ایمان و اعتقادات خود که یکی از اهداف مهم جنگ نرم است، محقق شود. نظام سلطه ی جهانی این بار به گونه ای متفاوت و بسیار پرقدرت و با همه ی امکانات وارد .
شده است* متفکر، 1389 *. بر این اساس این بار هجمه ی دشمنان اسلام و مسلمانان با عنوان جنگ نرم صف بندی و گاردگیری شده است. لذا برای مقابله با آن، بیداری و هوشیاری ملل مسلمان به ویژه عناصر فرهنگی، خاصه متولیان فرهنگ در کشور عزیزمان و اولیاء محترم یک ضرورت حیاتی است. اگر تا دیروز قدرت های استکباری برای تسلط بر سایر کشورهای جهان سوم از طریق جنگ نظامی و لشکرکشی وارد عمل به دنبال سیطره بر جهان هستند. از همین » جنگ نرم « می شدند، امروزه با ابزاری به نام رو ساده ترین راه یعنی غلبه بر افکار و اندیشه های ملت ها را برگزیده اند تا با ایجاد جنگ های روحی و روانی بتوانند مردم را ضمن تهی نمودن از آرمان ها و ارزش های شناخته شده تاریخی و مواریث گرانبهای فرهنگی، وام دار فرهنگ و اندیشه های مبتذل و بعضاً غیرقابل دفاع خود کنند و ضمن رخنه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، همچون موریانه ای به قطع ریشه های کهن تاریخی ملت ها بپردازند و حمله ای نرم و خاموش و بی صدا داشته باشند که در این جنگ دانش آموزان بیش از سایرین در معرض تهدیدهای جدی دشمن و در خط مقدم این مبارزه آرام و بی صدا هستند* شریف زاده، 1388 *. با توجه به اهمیت دوچندان این مسئله است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ نرم عظیمی که دشمنان در مقابل ملت ایران و نظام اسلامی به راه انداخته اند، نخبگان فکری از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه ها را به هوشیاری و فعالیت مبتنی بر دانشجویان عزیز افسران جوان « : فکر و تدبر در این عرصه فرا خواندند و تاکید نمودند ایران و جمهوری اسلامی در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان و جریان شیطانی متکی بر زور و تزویر و پول هستند … . در این منطقه بسیار حساس، جمهوری اسلامی با قدرت
روز افزون خود در مقابل سلطه گران جهانی ایستاده است و طبعاً شبکه بزرگ صهیونیستی، کمپانی های جهانی و مراکز پولی که عرصه سیاسی آمریکا و اروپا را نیز هدایت و اداره می کنند، قدرت عظیم ملت ایران و جمهوری اسلامی را دشمن می پندارند و با آن مقابله می کنند. با توجه به این مسئله و اهمیت آن در جامعه ی کنونی انجمن اولیا و مربیان مدرسه کتیبه به دنبال این موضوع بودند که دانش آموزان را نسبت به این
مسئله آگاه نمایند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.