گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
سرآغاز سخن پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
دیباچه پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
درک مشکل پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
بررسی بیشتر در رابطه با تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
ارائه مستندات پیرامون تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
پیش بینی نتایج در مورد تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
راهکارها پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
رفرنس و منبع مورد استفاده تشویق دانش آموزان به رعایت شئونات اسلامی و اخلاق
گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) :
فعالیت های آموزشی کلاس درس می توانند منبع مناسبی برای یافتن مسائل و مشکلات دانش آموزان و نیز چگونگی پیشرفت تحصیلی آنان باشد. معلم با ارزیابی دقیق این فعالیت ها، امکان ارائه بازخورد ضعف ها و قوت ها را برای خود و دانش آموزان فراهم می آورد. سنجش روزانه کلاس یکی از مولفه های بسیار اساسی برای گردآوری اطلاعات مورد نیاز در این زمینه است. در این نوع سنجش فعالیت های بسیار دانش آموزان به طور مداوم مورد ارزیابی و تحلیل معلم قرار می گیرند تا نتایج حاصل از آنها وضعیت دانش آموزان برای اقدامات بعدی آموزشی روشن سازد. این فعالیت ها به صورت های گوناگونی قابل سنجش هستند. در طی اجرای طرح و به خصوص در اواخر اسفند ماه تغییرات در بین دانش آموزان کاملاً نمود آشکار پیدا کرده بود. رفتارها خوب دانش آموزانی این کلاس در محیط کوچک آموزشگاه ، تاثیر مثبتی روی رفتار در کلاس های دیگر گذاشته بود. دانش آموزان از لحاظ اخلاق و رفتار، آنقدر تغیرات مثبت داشتند که موجب تعجب تعدادی از همکاران که مدت حضورشان در مدرسه کم تر بود ،شده بود. طرز صحبت کردن، احترام به یکدیگر، همکاری در کارها، رعایت نظم و … در بین آنها کاملاً مشهود بود. در برگزاری مراسمات فعالیت ایشان بسیار چمشگیر بود. پاسخنامه هایی را تدارک دیدم و در اختیار دانش آموزان قرار دادم و نظرات آنها را جویا شدم. بعد از جمع بندی کاملاً مشخص بود که ایشان از اجرای طرح کاملاً رضایت دارند و آن را موجب تغییرات مثبت در رفتار خودشان می دانند. مدیریت آموزشگاه و همکاران و والدین نیز همگی رای مثبت به تغییر رفتار در دانش آموزان را داشتند.
با استخراج نتايج پرسشنامهاي كه به دانشآموزان داده شد مشاهده شد:
- صفت سستي در نماز، غيبت، دروغگويي، عدم رعايت حجاب و پروا از نامحرم با كاهش چشمگيري روبرو شده است و ا كثر دانشآموزان به اطلاعات زيادي در مورد گناهان و عواقب آنها دست يافته اند
- دانشآموزان با ظاهري محجبهتر از گذشته در آموزشگاه و خارج از آن حضور پيدا ميكردند.
- استقبال دانشآموزان از نمازجماعت بيشتر شدو علاقمندي آنان به كلاسهاي پرورشي افزايش يافت.
- والدين از پيشرفت اخلاقيات فرزندان خود پس از اجراي طرح بسيار راضي بودند.
- دانشآموزان ابراز ميكردند كه از اين بسيار خوشحالند و احساس ميكنند به خدا نزديكتر شدهاند.
- خاطرات دانشآموزان از زمان ترك گناه که تحويل اينجانب شد.
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :
در یک کلاس درس، به درک معلم از دلیل رفتار دانش آموزان و دادن پاسخ مناسب به ایشان ، همدلی گفته می شود که با وجود آن، شانس موفقیت وی در ایجاد یک فضای صمیمی تاثیر گذار بیشتر است. محیطی همراه با همدلی، این امکان را فراهم می کند که دلایل واقعی اعمال افراد آشکار شود. معلم باید خود را علاقه مند ، مراقب و نگران نشان دهد، لازم نیست که او با دلایل و یا توجیه دانش آموز برای رفتار نامناسب خود، موافقت کند. بلکه کافی است با او همدلی کند تا دلیل واقعی عملکرد ضعیف یا غلط او را درک کند. همیشه به یاد داشته و خواهم داشت با همدلی و اعتماد، می توان به احساسات و نگرش هایی پی برد که پشت پیام افراد وجوددارد. همدلی و اعتماد مهم ترین اعتباری بود که من آن را در انجام پروژه خود کسب کردم دیگر راه حل های ارائه شده در کلاس هم، چون کاملاً مطالعه شده انتخاب شده بود نتایج خوبی را کسب کرد. الگو قرار دادن رفتارهای خودم و ایجاد صمیمت با دانش آموزان باعث شده بود که آنها روی من حساب دیگری باز کنند. خیلی وقت ها مشکلات خود را با من در میان می گذاشتند و من مثل یک برادربزرگتر آنها را راهنمایی می کردم و در بعضی موارد هم که حل آن در توان من نبود آن را با مدیر آموزشگاه در میان می گذاشتم. آموزه های دینی و قرآن هم روی آنها بسیار تاثیر گذار بود. حضور آنها در نماز جماعت که در ماههای اول بسیار کم رنگ بود در اواخر اجرای طرح بسیار نمود داشت، من هم از این فرصت برای صحبت کردن با آنها استفاده می کردم. کتابخانه کلاسها هم دیگر یک جعبه خالی نبود.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.