گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی عادت دادن دانش آموزان به احادیث
گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی عادت دادن دانش آموزان به احادیث با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
سرآغاز سخن پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
دیباچه پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
درک مشکل پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با عادت دادن دانش آموزان به احادیث
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات عادت دادن دانش آموزان به احادیث
بررسی بیشتر در رابطه با عادت دادن دانش آموزان به احادیث
ارائه مستندات پیرامون عادت دادن دانش آموزان به احادیث
پیش بینی نتایج در مورد عادت دادن دانش آموزان به احادیث
راهکارها پیرامون قضیه عادت دادن دانش آموزان به احادیث
رفرنس و منبع مورد استفاده عادت دادن دانش آموزان به احادیث
گرد آوري شواهد1
گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در گزارش تخصصی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.
بنا بر اين اينجانب …………. در اين اقدام پژوهي از روش هاي مصاحبه با دانش آموزان و ديگر همكاران و همچنين مشاهده رفتار دانش آموزان بهره جستم و به جزئيات زير رسيدم:
- دانشآموزان آموزه های دینی را رعايت نميكردند و شناختی از احادیث نداشتند.
- استقبال از نماز جماعت و شنیدن و خواندن حدیث بسيار كم و ناچيز بود.
- دروغگويي براي توجيه كم كاري و نمرات پايين و… وجود داشت و غيبت بين دانشآموزان بشدت رايج بود.
- در موقع صحبت كردن با يكديگر از شوخيهاي نابجا استفاده ميكردند.
- دانشآموزان علاقهاي به درس هایی مثل دين و زندگي از خود نشان نميدادند.
راهحلهاي پيشنهادي
شرکت کردن و طرح این موضوع در شوراي معلمان و مشورت با همكاران
تهيه و ارائهي پرسشنامه به دانشآموزان.
مشورت با افراد متخصص در اين زمينه
بررسي راهكارها ارائه شده و انتخاب بهترين راه
مطالعه كتب، مجلات، پاياننامههاي مرتبط با موضوع و سركشي به سايتهاي مختلف
مشاهده رفتار دانشآموزان
برگزاري جلسات همانديشي
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.