گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی دوم راهنمایی
گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی و کمک به او در درس خواندن با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 38 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
دیباچه پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
درک مشکل پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
بررسی بیشتر در رابطه با شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
ارائه مستندات پیرامون شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
پیش بینی نتایج در مورد شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
راهکارها پیرامون قضیه شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
رفرنس و منبع مورد استفاده شناسایی دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس مطالعات اجتماعی
بیش فعالی به حالتی دلالت میکند که در آن کودک به نحوی مفرط و بیش از اندازه فعال و پرجنب و جوش است. تحرک زیاد این کودکان نه تنها خود آنها را بلکه اطرافیان ، همکلاسها ، اولیای مدرسه را دچار مشکل میکند ( نقص توجه/بیش فعالی ، نوشته جوبوریل )
- نوع بیدقت و بدون توجه :
در این نوع در فرد نمی تواند روی تکلیفی که به او میدهند و یا یک فعالیت خاص تمرکز داشته باشد. اکثر کودکان دچار ADHD در دقت و توجه کردن دچار مشکل هستند. این دسته از افراد غالبا:
- توجه زیادی به جزئیات ندارند.
- بر بازیها و کارهای مدرسه نمیتوانند تمرکز داشته باشند.
- کارهای مدرسه و فعالیتهای روزانه خود را در منزل تا آخر دنبال نمیکنند و آنها را به پایان نمیرسانند.
- نمیتوانند یک وظیفه یا تکلیف را تمام و کمال انجام دهند.
- اسباب بازیها ، کتابها و وسایلشان را اغلب گم میکنند.
در این نوع از اختلال فرد بسیار فعال است. و بدون فکر اقدام به فعالیت و انجام کار میکند. فعالیت بیش از حد معمول ، قابل مشاهدهترین مشخصه اختلال ADHD است. کودک بیشفعال همیشه در حال انجام کاری میباشد. ممکن است سطح بیشفعالی با افزایش سن کاهش یابد. این کودکان قبلا از این که راجع به عملی فکر کنند آن را انجام میدهند. برای مثال این کودکان ممکن است بطور ناگهانی وسط خیابان شروع به دویدن کنند و از یک سمت به سمت دیگر خیابان بدون نگاه کردن حرکت کنند و یا این که از درخت بلندی شروع به بالا رفتن کنند. ممکن است آن ها موقعیتهای خطرناک شگفت زده شوند. گاهی هم هیچ ایده و فکری برای خارج شدن از این وضعیت ندارند. غالبا ، فعالیتهای تکانشی و بیشفعالی با هم همواره هستند. مشخصه کودکانی که این اختلال را با هم دارند بدین گونه است:
- بیقراری و ناآرامی
- دویدن مداوم از سویی به سوی دیگر و یا بالا رفتن از چیزی
- پایین آمدن از صندلی وقتی که اجازه این کار را ندارند.
- عدم توانایی در بیسر و صدا بازی کردن
- بیش از حد صحبت کردن
- پاسخدادن ناگهانی و بدون فکر به پرسشی که هنوز تمام نشده است.
- عدم توانایی در صبر کردن برای نوبت خود
- بدون اجازه وسط بازی دیگران پریدن
- وسط صحبت دیگران پریدن
در این نوع اختلال فرد بسیار فعال است و بدون فکر اقدام به فعالیت و انجام کار مینماید. کودکان با این نوع اختلال نشانههایی از هر دو نوع قبل را که متذکر شویم دارا هستند. آنها در توجهکردن، بیشفعال بودن و کنترل تکانشهای خود دچار مشکل هستند. البته گاهی تمام کودکان بیتوجه هستند و یا اینکه بیش از حد فعالیت میکنند و حرکات تکانشی دارند. (بیش فعالی ؛کمک به کودکان و نوجوانان حواسپرت و بی قرار ، پاتریشیا ا . کویین و جودیت ام . استرن ، ترجمه ی دکتر حمید علیزاده )
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.