گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم ی
گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم ی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 40 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
دیباچه پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
درک مشکل پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
بررسی بیشتر در رابطه با کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
ارائه مستندات پیرامون کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
پیش بینی نتایج در مورد کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
راهکارها پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
رفرنس و منبع مورد استفاده کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم
تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ومدرسه
1- صمیمت، صمیمیت در خانواده امری لازم و ضروری است زیرا هم مهمی در کاهش خشونت در خانواده دارد بسیاری از رفتارهای خشونت آمیز به این دلیل است که صمیمیت بین طرفین وجود ندارد. صمیمیت هنگامی افزایش می یابد که افراد خانواده درامور زندگی با یکدیگر مشارکت داشته باشند. همچنین اعتماد و اطمینان در مشارکت بین افراد خانواده باعث صمیمیت می شود.
2- تامل و سکوت، یکی از بهترین راههای کنترل خشونت در خانواده کنترل رفتار خویشتن در مواقعی است که یکی از اعضای خانواده به تحریک دیگری بپردازد. بهترین شگرد در این هنگام آن است که دیگران سکوت اختیار کنند تا آن فرد هم آرامش پیدا کند سپس در یک فرصت مناسب با هم به بحث و بررسی بپردازند.
3- تخلیه یعنی اینکه به طور مستقیم جواب خشونت را ندهیم. تحقیقات جدید نشان میدهد که پرخاشگری حلاکی و حتی فیزیکی علاوه بر اینکه خشم را کاهش نمی دهد بلکه باعث افزایش آن نیز می شود.
4- مدل پرخاشگری غیر پرخاشگرانه (قدم زدن و…) تحقیقات نشان داده که افرادی عادی که پرخاشگری خود بدون رفتار پرخاشگرانه بروز دادند بعد از این کار سطح کمتری از پرخاشگری را داشته اند ولی به طور کل این روش هم زیاد موثر نیست.
5- تنبیه، درطول تاریخ یکی از وسایل اجتماعی برای کم کردن میزان خشونت تنیه بوده است که توسط آن جلوی تجاوز خشونت و دیگر رفتارهای پرخاشگرانه را می گرفتند ولی در حال حاضر علما معتقدند که تنبیه به طور موقت جلوی خشونت حاضر را می گیرد و برعکس در طولانی مدت به طور مستقیم باعث تقویت آن می شود درحال حاضر تنبیه بدنی از طرف سازمان بهداشت جهانی ممنوع شده است.
6- صحبت کردن در مورد مشکل، بهترین روش برای کاهش پرخاشگری صحبت کردن در مورد آن است این تکنیک به طور عملی به دو صورت عملی است ولی اینکه در لحظه ای که پرخاشگری به حد اعلای خود می رسد یکی از طرفین سکوت اختیار کند و سعی کند قائله را ختم کند ولی بعد از اینکه طرفین آرام شدند و مدتی نیز گذشت با خونسردی مطالب را با یکدیگر در میان می گذارند و آن را حل و فصل می کنند.
درمان پرخاشگری:
برای درمان پرخاشگری گام اول شناخت و ریشه یابی علت یا علل پرخاشگری است با شناخت این عوامل می توان همکاری های لازم را برای کاستن از میزان و شدت پرخاشگری ارائه نمود مانند سرگرم نمودن فرد مهر و محبت و دلجویی آموزش تنهایی فکرکردن صبرو متانت نشان دادن در مواقع پرخاشگری تشویق جهت استحمام وروش گرفتن اجرای عدالت در منزل برآورده کردن نیازهای دانش آموزان و نوجوانان مساعد ساختن جو آزادی های کنترل شده جلوگیری از توهین و ناسزا گفتن به آنها ویا مقابله به مثل نکردن با آنها جلوگیری از تهدید و ترساندن الگوهای خوب را به آنها نشان دادن رهنمودهایی در مورد سازش و جوشش با دیگران تشویق به بازیهای گروهی و رعایت بتراکت و قوانین در زندگی با دیگران عادت دادن به آنا به گذشت یاد دادن انتقاد صحیح به آنها جهت تخلیه و سبک شدن و آرامش یافتن و درپایان چنانچه رعایت عوامل فوق تاثیری نداشت می توان از عوامل دیگری مانند توبیخ اخطار تحکم علامت مقابله به مثل تنبیه و قهرو… استفاده نمود. ( ویکی پدیا ، 2007 )
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.