گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی
گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم
با در نظر گرفتن هدف پژوهش خود، بعضی از آثار پژوهشگران را در رابطه با درس زبان انگلیسی بررسی، تحلیل و نقد کردم تا بتوانم از آنها در امر پژوهش خود استفاده نمایم. بر این اساس ، نتایج را در خصوص پیشینه های دیگران، در دو بخش نظری وعملی ارایه نموده ام.
الف – پیشینه نظری:
نکته ای که معمولا” زبان آموزان به آن توجهی ندارند این است که زبان انگلیسی را به چه منظور فرا می گیرند؟
آیا تاکید آنها بر کسب مهار ت های گفتاری است یا مهارت های نوشتاری یا هر دوی آنها ؟ هدف آنها هر چه باشد ذکر یک نکته بسیار پر اهمیت است. تا زمانی که نمی توانید گفته های یک انگلیسی زبان را درک کرده و به او پاسخی مناسب دهید، فرایند یادگیری زبان در ذهن شما کامل نشده است. به گفته ی بسیاری از زبان شناسان ، زبان یک مهارت است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان کند است، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشدف در غیر این صورت اثر بخشی آن کم می شود.
پیشینه عملی :
در این جا تکنیک هایی جهت افزایش انگیزه زبان آموزان برای فراگیری زبان انگلیسی ارایه می گردد :
خودتان را در آینده مجسم کنید : تصور کنید که مثل زبان مادریتان می توانید با انگلیسی زبان ها هم صحبت کنید و براحتی مفاهیم یک متن انگلیسی را درک کنید . این تصورات کمک می کند تا انگیزه لازم برای فراگیری زبان در شنا شکل گیرد.هر کجا که می توانید از انگلیسی تان استفاده کنید: این نکته بسیار مهم است ، هر چه قدر بیشتر از انگلیسی تان استفاده کنید بیشتر می توانید آن را یاد بگیرید .
با دیگران راجع به زبان انگلیسی صحبت کنید : این یک روش ساده و در عین حال بسیار کارآمد است . شما معمولا” درباره ی چیزهایی صحبت می کنید که برایتان جالب باشد.اما برعکس آن هم درست است .اگر شما درباره ی یک موضوع خسته کننده هم صحبت کنید ، کم کم به آن علاقه مند خواهید شد و اما در مورد زبان انگلیسی : شما می توانید دوستانتنان را با گفتن چند جمله انگلیسی غافلگیر کنید یا مثلا ” می توانید به آنها بگویید که امروز 20 لغت جدید یاد گرفته اید همیشه از پیشرفت هایتان با آنها صحبت کنید و این باعث می شود علاقه و اشیاق شما نسبت به فراگیری زبان بیشتر و بیشتر شود .
دوستی پیدا کنید که به فراگیری انگلیسی مشغول باشد: در این صورت کسی را خواهید داشت که بتوانید درباره انگلیسی با او صحبت کنید که این باعث افزایش علاقه ی شما به فراگیری زبان خواهد شد .همچنین فراگیری زبان برای شما آسان تر خواهد شد ، زیرا در این صورت می توانید اشکال هایتان را با دوستتان در میان بگذارید و نیز بیشتر به مطالعه ی انگلیسی خواهید پرداخت ، چون که می خواهید از دوستتان بهتر باشید (رقابت) .
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.