گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کنترل حرکات زیاد دانش آموزم در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
دیباچه پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
درک مشکل پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
بررسی بیشتر در رابطه با کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
ارائه مستندات پیرامون کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
پیش بینی نتایج در مورد کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
راهکارها پیرامون قضیه کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
رفرنس و منبع مورد استفاده کنترل حرکات زیاد دانش آموزم
اجرای راه حل ها :
اجرای راه حل های انتخابی که به طور کامل در اجرای راه حل ها توضیح داده شده اند به من کمک کردند برای بهتر شدن کارم جدولی که تهیه کرده بودم با کمک اولیاء هر ماه پر می شد و تحویل مدیر مدرسه داده می شد با همکاری مدیر مربوطه جداول را در پوشه ای قرار دادم در نتیجه ی کارم را گزارش دادم که خیلی مثمر ثمر واقع شد .
گردآوری شواهد 2:
با توجه به طرح معضل و یافتن راهکارها پس از پرسش از بچه ها و همکاران و مشورت و همیاری دوستان و همكارانم عکس ها و اسنادی از علیرضا تهیه کردم که سیر تدریجی بهبود اوضاع کاملاً قابل دریافت بود با اجرای مراحل انجام شده شادابی و نشاط و آرامش را در علیرضا مشاهده کردم و خیلی خوشحال بودم که توانسته ام کار مفیدی انجام دهم طبق سفارش رهبر کبیر انقلاب با توجه به بند تحول بنیادین آموزش و پرورش که فرموده اند : محصولاتی که شما تحویل این ننظام می دهید باید در طراز جمهوری اسلامی باشد یا ویژگیهایی نظیر : مؤمن ، پرهیزکار ، متخلق به اخلاق اسلامی ، با نشاط ، خلاق ، خود باور و …. داشته باشند اگر این اتفاق بیفتد می شود .
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:
براساس شواهد 2 تأثیرات اقدامات انجام شده را بنا به دلایل زیر مثبت ارزیابی کردم:
گزارشی از کلاس هاي مذكور توسط مدیر محترم تهیه شد و تعیین اعتبار از طریق افراد زیر انجام گرفت:
1- ارزیابی طرح توسط دانش آموزان به وسیله پرسشنامه 2- توسط خودم
3- توسط همکاران و آموزگاران 4- به وسیله کتاب ها
برای تحقق اهداف نظم و انضباط در مدارس باید با تکیه بر همه مطالب یاد شده، به دو موضوع مهم اصول انضباط و روش های آن توجه خاص داشت:
الف – اصول انضباط
اعمال و برقراری انضباط تابع اصول و قواعدی به شرح زیر است که بدون درک آن ها امکان موفقت در تغییر و اصلاح رفتار وجود ندارد:
1- مبنای انضباط باید بر پایه دوستی دو طرفه معلمین و شاگردان باشد.
2- مسائل انضباط صرفاً به محیط مدرسه محدود نمی شود. دانش آموزان فقط چند ساعتی در مدرسه هستند و بقیه ساعات زندگی خود را در خانواده و محله می گذرانند. بنابراین، ریشه های آن را باید در جاهای دیگر نیز دید و برای حل آن نیز باید از آن ها کمک گرفت.
3- انضباط نباید بر پایه تنبیه اعمال شود.
4- کنترل فرد بر رفتار خود از ضروریات ارزش انسانی است و بنابراین، برای برقراری انضباط باید از خود دانش آموزان استفاده کرد و خودشان درباره ی رفتارشان و چگونگی تأمین انضباط تصمیم بگیرند.
5- انضباط باید به عنوان یک امر ضروری برای زندگی جمعی در مدرسه به حساب آید و همه اعضای سازمان آموزشی مانند دانش آموزان، معلمان، کارکنان، مدیران و حتی اولیاء آن را درک کنند.
6- باید برای برقراری انضباط، مطالعات و امکانات لازم و آموزش آن پیش بینی شود.
7- برای برقراری انضباط، دانش آموزان باید درک کنند که انضباط فقط مربوط به مدرسه و برای مدرسه نیست، بلکه آن پایه ای برای انضباط اجتماعی و رعایت مقررات و نظم جامعه و زندگی است.
8- درک چراهای رفتاری و انضباطی مقدم بر رفتار ظاهری و رعایت انضباط است.
9- از آن جا که انضباط مربوط به تمام زندگی است، توجه به نکات زیر ضروری است.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.