گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی : رفع مشکل کم رویی و خجالت دانش آموزم

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت دانش آموزم    در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن مشکل کمرویی و خجالت

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل یگانه انتخاب کنیم.

معلم: بعد ازتغییر جای یگانه به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

والدین: در دیداری که با والدین یگانه درمدرسه داشتم اظهار داشتند که یگانه در جلوی آینه می ایستد و با خود حرف میزند( که این نشانه ی تلاش یگانه برای اجتماعی شدن می باشد). وقتی به مهمانی میخواهیم برویم فورأ حاضر وآماده می شود.کارهایی را که به او می دهیم بعضی وقت ها انها را خراب می کند اما بازهم دوست دارد در کارهای خانه به ما کمک کند.گاهی اوقات دوست او یگانه به خانه می آید وبا هم بازی می کنند ودرس می خوانند.

دوستان یگانه و همکلاسی ها: یگانه در درسهایش پیشرفت کرده و در زنگ ورزش با ما بازی می کند.هم گروهی های یگانه اظهار داشتند یگانه در کارهای گروهی خیلی خوب است و کارهایش را درست انجام می دهد و به ما هم کمک می کند. فاطمه می گوید:من به خانه یگانه میروم و با او بازی میکنم ودر درسهایش به او کمک می کنم، یگانه با بقیه بچه ها دوست شده و بچه دیگر به او بیمار نمی گویند.

تجزیه وتحلیل اطلاعات گرد آوری شواهد دو :

در اطلاعات به دست آمده از مشاهدات معلم(خودم) و والدین ودیگر دوستان مبنی بر اینکه یگانه در اجتماع و گروها حاضر می شود و از با آنها بودن لذت می برد حاکی از آن است که تلاشهایی که انجام داده ایم یگانه را از حالت انزوا وکمرویی در آورده ودر حال سوق دادن به سوی اجتماعی شدن می باشد. گرچه نمی توانیم ادعا کنیم که یگانه  کاملأ بهبود یافته اما این را می توانیم بگوییم که یگانه تغییرات چشمگیری داشته و در این راه در حال پیشرفت می باشد و ما برای بهبود کامل یگانه همین رویه را در پیش می گیریم به امید آنکه یگانه  یکی از شخصیت های اجتماعی این مرز وبوم گردد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.