گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان
گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید بر جسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
سرآغاز سخن پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
درک مشکل پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
ارائه مستندات پیرامون حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل دانش آموزان با تشکیل گروه سرود
اجراي راه حل با ذكر جزئيات و چگونگي اجرا :
در همان اوايل سال طبق برنامه ريزي هايي كه حاصل مطالعات اينجانب و بهر ه گيري از پيشنهادات همكاران آموزشگاه و سند تحول بنيادين آموزش و پرور ش بود برنامه مدوني چيده شد تحت عنوان تشكيل كميته مديريت كيفيت در مدرسه با رهبري مديريت مدرسه كه ضمن استفاده از مشاركت همه دبیران و اوليا و دانش آموزان فرآيند نتايج را مرتبا موردارزيابي قرار داده و از طريق اين رهبري جمعي و تاكيد بر كار گروهي در جهت افزايش كيفيت پرورش دانش آموزان اين آموزشگاه گام برداريم و بتوانیم شرکت دانش آموزان را در گروه سرود فعال کنیم.
1 – در جلسه ديدار عمومي با اوليا در ابتداي سال تحصيلي پيشنهاد شد كه اولياء دانش آموزان آن ها را در شرکت در فعالیت های سرود ترغيب نمايند ، و با استفاده از روش هاي مختلف سعي بر اين داشته باشند كه دانش آموزان شرکت نمایند.
2 – اعلام کردن در سر صف : تصمیم گرفتم در مراسم صبحگاهی این موضوع را با دانش آموزان مطرح کنم و آنها را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم.
3-جستجو در کلاس ها : برای یافتن دانش آموزان با استعداد و خوش صدا کلاس ها را یکی یکی گشتم و از بین دانش آموزان پایه های مختلف خوش صدا ها را جمع کرده و به آنها پیشنهاد شرکت در گروه سرود را داده و مشغول تمرین شدم.
4-کمک گرفتن از معلمین آموزشگاه در جهت کشف استعداد های دانش آموزان دذر زمینه سرود
5-تنظیم آهنگ و ملودی مناسب برای سرود و اجرای تمرینی آن در نماز خانه مدرسه
گرد آوري شواهد 2
جمع آوري اطلاعات به منظور برسي ميزان تاثير گذاري راه حل اجرا شده :
پس از گذشت چند ماه شاهد تغييرات چشمگيري در برنامه هاي پرورشي و بخصوص سرود در مدرسه بوديم ازجمله اينكه در مصاحبه هايي كه با اوليا داانش آموزان در جلسات آموزش خانواده داشتيم اكثر آنان رضايتمندي خود را از اجراي چنين برنامه هايي ابراز مي نمودند كه اين رضايتمندي آنان شكل مشاركت و همكاري هاي داوطلبانه بيشتر به خود مي گرفت زيرا آنها اعلام مي داشتند كه فرزندان ما و حتي خود ما از حالت انفعالي به حالت فعال در آمده ايم و به نظر بنده چون اوليا پس از آشنايي با روش هاي نوين اموزش تحصيلي به فرزندان به اهداف و برنامه هاي طرح نيز يقين پيدا كرده بودند خود را به صورت جزيي مهم از اين برنامه شناخته بودند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.