گزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی :رفع مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی برخی دانش آموزان

گزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی

گزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان  در دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان

عوامل بروز گوشه گیری در دانش آموزان

* محرومیت از محبت خانواده

* عدم امنیت روانی در محیط خانه و مدرسه و غشارهای روانی مستمر

*  شکست وتحقیر شدن در جمع

* اختلال در تکلم و گوش دادن

*  نقص عضو وبیماری های جسمی فیزیولوژیک

 

ارائه راه حل:

در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده برایحل مشکل شیوا راه حل های جدید وجالبی بدست آمده که به ترتیب اولویت عبارتند از:

* حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیتهای مناسب باتوجه به میزان توان جسمی و ذهنی شیوا جهت تقویت اعتماد به نفس آن

* قرار ندادن شیوا در موقعیت هایی که شکست را به دنبال دارد و بالعکس تشویق و زمینه سازی جهت حضور شیوا در فعالیت های جمعی و گروهی

* ایجاد آمادگی لازم برای جرأت ورزی در بیان عقاید ونظریات خود ونیز پذیرش نظریات مخالف از طرف مقابل

* مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت جسمی شیوا(در صورت وجود مشکل) و رفع مشکل و اندیشیدن راه جدید

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی شیوا جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء شیوا دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر شیوا به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای شیوا را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از شیوا کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *