گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی
گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 34 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
دیباچه پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
درک مشکل پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا
گردآوري شواهد یک
جهت تبيين دقيق مسئله نياز به اطلاعات بيشتر و دقيق تر مي باشد كه مي بايست به طريق علمي و با رعايت ويژگيهاي جمع آوري اطلاعات اقدام نمود. بنابراين با توجه به ماهيت مسئله لازم بود از روش هاي مختلف جمع آوري اطلاعات استفاده شود كه روش هاي بكار گرفته شده در اين پژوهش عبارتنداز:
الف) مصاحبه
ب) مشاهده
ج) بررسي اسناد و مدارك
د) مطالعه ي كتابخانه اي
هـ) استفاده از نظرات همكاران
اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:
با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:
از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:
– روش چند حسی
– خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری
– استفاده از خمیر بازی
– کشیدن نقاشی با کلمات
– برای افزايش اعتماد بهنفس
– دادن مسئوليت به علی
– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي علی در مدرسه
– علی را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…
– دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به علی نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.
-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و علی نقص آن را پيدا كند.و…
برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی
ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.
ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.
ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.
ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.
ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.