گزارش تخصصی دبستان
گزارش تخصصی معلمان چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگ تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان چهارم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
سرآغاز سخن پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
دیباچه پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
درک مشکل پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
بررسی بیشتر در رابطه با تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
ارائه مستندات پیرامون تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
پیش بینی نتایج در مورد تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
راهکارها پیرامون قضیه تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
رفرنس و منبع مورد استفاده تاثیر گذاری بر دانش آموزم با محبت و صمیمیت
جمع آوری اطلاعات
- مشاهده:
باتوجه به مطالب وتوضیحاتی که درقسمت توصیف وضع موجودوشرایط فیزیکی محیط مدرسه بیان شد مانند:کمبودفضا ومناسب نبودن حیاط مدرسه وکوچک بودن فضانسبت به تعداددانش آموزان . ، دانش آموزان . درساعت استراحت کلاسی به کارهای گوناگونی به شرح ذیل مشغول می باشند:
کشتی گرفتن -دعواکردن-باسنگ توپ بازی کردن -لگدبازی کردن -ورزش کردن
پس ماچه کارهایی بایدانجام دهیم که برشادی دانش آموزان . بیافزاییم وحوادث واتفاقاتی راازقبیل دعواوزمین خوردن باتوجه به فضای کوچک مدرسه به حداقل برسانیم وبرنامه های فرهنگی وتفریحی متنوعی ایجادکنیم.
- مصاحبه:
- بایکی ازدبیران آموزشگاه . که ۲۰سال سابقه آموزشی داشت صحبت نمودم ایشان شادابی بچه هارادرآموزشگاه . ومدرسه برگرفته ازشادابی معلمان ومدیر ومعاون آموزشگاه . می دانستند واذعان داشتندفضایی که امروزه بعضی ازمدارس . واقعادارندبخصوص کوچک بودن صحن آموزشگاه . وکمبودامکانات باعث شده که بچه ها نتواننددرساعت استراحت کلاسی شادباشندوانرژی های مازادخودراتخلیه نمایندوروی بیاورندبه دعواوکشتی گرفتن ویابازی باسنگ وهل دادن همدیگروبایدکاری کنیم که شادی آنهابه صورت هدف داروبابرنامه گذرانده شود.
ایشان اظهارداشتندکه ساعت استراحت کلاسی برای ماحکم یک کابوس راپیداکرده است وهرساعت آن که به سلامت می گذردنفس راحتی می کشیم وخداراشکر می کنیم ایشان می گویدکه ازطرفی نمی شودجلوی جنب جوش بچه هاراگرفت وازطرفی دیگراین فضاهای کوچک نسبت به دانش آموزان . زمینه درگیری وخشونت بین بچه هارابه وجود می آورد
یکی ازاولیای دانش آموزان . که همان روزبه مدرسه مراجعه نموده بودنددرتکمیل صحبت های همکارمحترم آموزشگاه . گفتندکه ای کاش آموزش پرورش درساختن مدارس . به مجموعه ای ازعوامل ازجمله به نیازهای جسمی وروحی بچه هابیشترتوجه می کردومحوطه های بزرگ تری می ساخت ویا یک برنامه ای خاص درساعت استراحت بچه هاترتیب می دادتاانرژی بچه هاتخلیه شودیابیشترمنجربه شادی بچه هاگردد.
یکی ازدانش آموزان . بیان می داردکه درساعت استراحت کلاسی اکثراوقات بازی می کنند ویاخوراکی های خودرامی خورندوگاهی هم بابچه هادعوامی کنندوبعضی وقت هابابچه هادوستی کوتاه مدتی رادارنداین دانش آموزکه ازهمان دانش آموزان . پرجنب جوش می باشدمی گویدکه معمولادردعواهابیشترمواقع کتک زیادی رانوش جان می کنم.
تجزیه تحلیل اطلاعات
- باتوجه به یافته های علمی ومشاهداتی که درشواهد۱بیان شد ومصاحبه هایی که باهمکاران آموزشگاه . اولیا دانش آموزان . انجام شدمویداین مطلب است که بهترین راه حل جهت شادکردن بچه راهنمایی وارشادکردن آنان به بازی هایی ازقبیل بازی های بومی ومحلی مانند طناب بازی و….و ورزش های صبحگاهی درمراسم آغازین وبرگزاری مسابقات ورزشی درساعت استراحت و بازی های بی خطر می باشد که باعث شادی ونشاط بچه ها می گردد
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.