گزارش تخصصی ترس و اضطراب
گزارش تخصصی معلم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان راههاي مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 11 صفحه
بانک گزارش تخصصی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم ابتدایی با موضوع اضطراب
عنوان مطلب پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
سرآغاز سخن پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
دیباچه پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
درک مشکل پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با راههاي مقابله با ترس و اضطراب
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات راههاي مقابله با ترس و اضطراب
بررسی بیشتر در رابطه با راههاي مقابله با ترس و اضطراب
ارائه مستندات پیرامون راههاي مقابله با ترس و اضطراب
پیش بینی نتایج در مورد راههاي مقابله با ترس و اضطراب
راهکارها پیرامون قضیه راههاي مقابله با ترس و اضطراب
رفرنس و منبع مورد استفاده راههاي مقابله با ترس و اضطراب
براي حل اين مشكل تصميم گرفتم موضوع را با مدير مدرسه و ديگر معلمان و همچنين خانواده او در ميان بگذارم و حتي با بعضي از دانش آموزان كه احساس كردم كمي به او نزديك هستندمثلا دختر عمو ودختر همسايه سؤالاتي در مورد او پرسيدم مثلا:«ِآيا خداي نكرده او را ماشين زده است ؟»اما جواب قانع كننده اي از آنها نگرفتم آنها اظهار داشتند كه او چند سالي است كه اين وضعيت را دارد و گوشه گير است.
در جلسه اي كه با مدير مدرسه و ديگر معلمان داشتم آنها نيز مدعي شدند كه اوهم خواهري دارد كه كلاس پنجم است ودر سال هاي قبل والان هم نامرتب و از نظر درسي هم ضعيف است وآنها گفتند براي مطلوب كردن درس خواهر او خيلي سعي كرده اند اما فايده اي نداشته و خانواده اش نيز حاضر به همكاري با آنها نشده اند. من هم با كمك مدير مدرسه تصميم گرفتم كه مسئله را به طور جدي پي گير شوم علت اين اضطراب و همچنين راه حل هاي مناسبي را براي رفع آن پيدا كنم تا وظيفه خود را به عنوان يك معلم در قبال او انجام داده باشم.
ازاوخواستم كه اولياء خود را به مدرسه بياورد ولي او از اين كار خودداري كرد پس مجبور شدم خود به ديدار آنها بروم و از نزديك با آنها صحبتي داشته باشم. بعد از صحبت هايي كه با نامادری او داشتم متوجه شدم كه او در خانه آرامش چنداني ندارد چون پدر و مادرش با هم مشكل دارند و محيط خانه ي آنها محيطي پر از مشاجره و بحث و جدال است چند جلسه اي با پدر و نامادري او در اين مورد گفتگو كردم و از پيامدهايي كه بعداً ممكن است گريبانگير او و ديگر فرزندان آنها شود براي آنها صحبت كردم وبه نامادريش گفتم:«مثلا آيااز خدا نمي ترسدورفتاري كه با فرزندان هوي خود دارد يك د فعه كسي همين رفتار را با فرزندخودش انجام دهد» به آنها گفتم به جاي مشاجره ايجاد تنش و بر هم ريختن آرامش خانواده مي توانند مشكلات خود را به دور از چشم فرزندان با يك گفتگوي ساده برطرف نمايند آنها نيز قبول كردند كه در اين زمينه اشتباه كرده اند و من بعد سعي بر جبران آن مي كنند.«مادر اودر سفري كه به كربلا داشته در آنجا سكته كرده ويكي از دستان ويكي از پا هاي او فلج شده بود ، اوپنج برادر تني ويك برادر ناتني داشت.»
پس از جمع آوري اطلاعات مورد نياز در مورد وضعيت تحصيلي سال قبل او وهمچنين وضعيت خانوادگي و چگونگي برخورد او با ديگر دانش آموزان ، معاونين مدرسه اعم از آموزشي وپرورشي ، معلم ورزش وضعيت رفتاري او كه شايدبرخي از آنها علل ايجاد چنين اضطرابي بود و باعث ايجاد اختلال رفتاري دراو شده بود ،را فهرست وار نوشتم و سعي بر جبران آنها كردم البته براي اين كار، از ديگر دانش آموزان، مدير مدرسه و خانوادهاو كمك گرفتم كه آنها نيز حاضر به همكاري با من شدند.
پس از مطالعات انجام شده و صحبت هاي به عمل آمده نتايج زير را بدست آورديم.
اينكه اضطراب مي تواند ريشه در يكي از مورد زير داشته باشد:
حالات دروني فرد و انگيزه هاي ناخودآگاه
ناتواني فرد در مقابله با فشارهاي محيطي«فشار هايي كه از طرف نامادريش بخاطر دعواهاي كودكانه كه بين برادر ناتنيش و خود سكينه صورت مي گرفت ونامادريش تنها اورا مورد باز خواست قرار مي داد .»
احساس جدايي يا طرد شدن« بي توجه اي نامادر ي او به او»
احساس فقدان و يا از دست دادن حمايت هاي عاطفي « مادر وي كه زمين گير شده بود ونامادريش جلو وي به فرزندش خيلي محبت مي كرد .»
تغييرات ناگهاني محيطي يا حوادث غير منتظره «سكته مادرش و زن دوم گرفتن پدر او»
يادگيري در منزل و محيط مثل يادگيري اضطراب ها و ترس هاي والدين
افكار و عقايد غيرمنطقي، غلط و اغراق آميز و … «اهميت ندادن به دختر در ميان بعضي از اقوام محلي »
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.