گزارش تخصصی معلم ابتدایی : ترغیب دانش آموزان به رعایت انضباط در کلاس

گزارش تخصصی معلم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم ابتدایی  به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم ابتدایی  به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس

گرد آوری شواهد1:

برای اینکه بتوانم درباره پرسشی که مطرح کرده بودم اطلاعات دقیق تری بدست آورم تصمیم گرفتم این موضوع را با همکاران صاحب نظر در این زمینه، در میان بگذارم.

زمینه کار را فراهم کرده و در یک فرصت مناسب موضوع را با همکاران در میان گذاشتم

همکاران عقاید و نظرات مختلفی داشتند. همچنین با دانش نیز گفت و گو کردم ونکات عمده ی حرف های همکاران  ودانش اموزان را یادداشت کردم..

نظر خواهی از همکاران جهت کسب اطلاع از وضعیت رفتاری دانش آموزان درکلاس های دیگر

معاون مدرسه  اظهار داشت که بیش تر دانش آموزان به غیر از ۲یا ۳ نفر از آنها در زنگ تفريح نيز  واکثر صحبت هایشان نیز در خصوص درس ومدرسه نیست ، تعدادی از آن ها کتاب خود را جا گذاشته وسر کلاس حاضر نمی کنند ،حتی بعضی از آن ها کتاب و وسایل خود را در کلاس جا گذاشته  گاهی اوقات تعدادی از آنها را به علت بی انظباطی به دفتر می فرستند و یا جای بعضی از ان ها را عوض می کنندو در مجموع  رفتارآن ها را مخل کلاس وآموزش می دانند.

معلم ورزش :دانش آموزان برای رفتن به حیاط و ورزش کردن بدون نظم از کلاس خارج می شوند و همدیگر را هل می دهند ،وسایل بازی را در انحصار خود قرار می دهند و اجازه نمی دهند دیگران از آن استفاده کنند توپ ها را در جای مخصوص  وسایل ورزشی قرار نمی دهند.

مشاهده وثبت دقیق رفتار دانش آموزان در موقعیت های مختلف از جمله زنگ تفریح و مراسم های صبحگاهی ودر کلاس درس:

در مراسم صبحگاهی نظم وانظباط را رعایت نمی کنند و در صف مشخصی نمی ایستند وبا ایجاد سر وصدا ومزه پرانی مخل اجرای برنامه ها می شوند ودر کلاس تخمه می خورند بی اجازه با یکدیگر صحبت می کنند کتاب و وسایل خود را جا می گذارند و دقت وتوجه آن ها برای یادگیری کم است.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم ابتدایی  را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.