گزارش تخصصی معلم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
گزارش تخصصی معلم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
دیباچه پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
درک مشکل پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
بررسی بیشتر در رابطه با بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
ارائه مستندات پیرامون بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
پیش بینی نتایج در مورد بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
راهکارها پیرامون قضیه بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
رفرنس و منبع مورد استفاده بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموز پایه سوم
گرد آوري شواهد 1
با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کتاب ،مجله ،سایت های اینترنتی و …برای گرد آوری شواهد لازم جهت تشخیص مسئله اقدامات زیر را انجام دادم :
1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس
در مشاهده رفتار محمد امین در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است.بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسی هایش صحبت می کند.بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من ،به من نگاه نمی کند.اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش می آید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش می خواهد که سوال او را مطرح کند.در کلاس تنها با یک نفر که کنارش می نشیند صحبت می کند.در بحث های گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیست و تنها زمانی که از او خواسته می شود برایز پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سوالات پاسخ دهد.
2-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه
در صحبتی که با مدیر مدرسه راجع به محمد امین داشتم،ایشان نیز به این موضوع اشاره کردند که محمد امین برای شرکت در هیچ یک از فعالیت های پرورشی و مسابقات مختلف فرهنگی – هنری و ورزشی مدرسه داوطلب نیست.حتی زمانی که مسئولیتی به صورت اجباری به او واگذار می شود قادر به انجام درست آن نیست چون نمی تواند با سایر دانش آموزان ارتباط موثر و خوبی داشته باشد.بیشتر اوقات زنگ تفریح در حیاط فقط با یکی از هم کلاسی هایش دیده می شود.زمانی که با او کاری دارم واز او می خواهم به دفتر مدرسه مراجعه کند،پشت در دفتر ایستاده و جرات وارد شدن به داخل را ندارد.در صحبتی که با چند همکار دیگر داشتم آنها نیز اشاره کردند محمد امین در کلاس بسیار آرام و ساکت است .به هیچ عنوان برای انجام هیچ فعالیتی در کلاس داوطلب نمی شود و در ارزش یابی کتبی نمره بسیار بهتری نسبت به ارزش یابی شفاهی کسب می کند.در گروه های کلاسی بسیار کم فعالیت می کند و نظر می دهد و معمولا نظر سایر دوستانش را تایید می کند.
3-مصاحبه با مادر محمد امین
در تماس تلفنی از مادر محمد امین خواستم به مدرسه مراجعه کند تا با وی صحبتی داشته باشم.بعد از مطرح کردن مشکل محمد امین در کلاس و مدرسه از مادرش خواستم تا کمی راجع به رفتار محمد امین در منزل و نحوه برقراری ارتباط او با سایر اعضای خانواده و فامیل صحبت کند.
طبق گفته های مادرش محمد امین در منزل نیز پسر ی بسیار آرام بوده ،خیلی کم با پدر و مادرش صحبت می کند و مسائل و مشکلاتش را به ندرت در منزل مطرح می کند.در مهمانی های خانوادگی اغلب شرکت نکرده و یا در صورت شرکت بسیار آرام و ساکت نشسته و با کسی صحبت نمی کند.در هنگام حضور مهمان در منزل نیز بیشتر وقت را در اتاق خود گذرانده و از حضور در جمع مهمان ها خودداری می کند. البته قابل ذکر است که مادر محمد امین این نکته را به عنوان حسن رفتار محمد امین و نشان دهنده حجب و حیای وی مطرح کرد و از این مسئله بسیار خوشحال بود.مادر محمد امین به این نکته نیز اشاره کرد که خودش بسیار کم و مختصر صحبت می کند و اهل زیاده گویی و توضیح بیش از حد نیست و پدر محمد امین برای امرار معاش خانواده بیشتر وقت خود را در خارج از منزل سپری کرده و در ساعات فراغت از کار بیشتر استراحت کرده و بسیار کم با فرزندانش صحبت کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند.
تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده
باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل عدم اعتماد به نفس و مشاهده رفتار محمد امین در کلاس و مصاحبه ای که با مادر محمد امین داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل عدم اعتماد به نفس محمد امین در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-آرام و کم حرف بودن مادر محمد امین با توجه به صحبت خودش
– نحوه تربیت والدین که آرام و ساکت بودن را برای پسر یک حسن تلقی کرده و نشان دهنده حجب و حیای وی می دانند.
-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.