گزارش تخصصی معلم ششم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین توسط برد هوشمند و محتوا سازی
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم ششم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
سرآغاز سخن پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
درک مشکل پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزان کلاس ششم به درس خواندن با استفاده بهترین روش های یاد گیری نوین
گرد آوری شواهد دو:
پس از انجام راه حل های انتخابی شاخص کیفی موفقیت طرح عبارتند از: فعالیت فردی و گروهی هنگام تدریس و تمرین ، علاقه دانش آموزان به فعالیت کلاسی و فوق برنامه داشتن برنامه در منزل ، به حداقل رسیدن غیبت ها منظم و مرتب در مدرسه و منزل و … و شاخص کمّی موفقیت طرح که شامل انجام آزمونهای منظم و مستمر از کلیه دروس بسیار چشمگیر بود و محقق را متعجّب ساخت.
عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)
چندین بار به طور تصادفی از دانش آموزان ارزشیابی بعمل آوردم و وقتی تعداد شرکت کنندگان علاقه مند به فعالیت های مدرسه ای و با نشاط را بررسی میکردم مشاهده میکرد که تعداد شان روز به روز افزایش می یابد بطوری که بعد از اجرای روش های متنوع و جذاب این تعداد به صد در صد رسیده بود که اولیای محترم و سایر همکاران چندین بار درباره این موضوع تقدیر و تشکر کردند.و با نوشتن نامه یا بصورت شفاهی احساس رضایت خود را اعلام می کردند و تشکر و قدر دانی می کردند.
1- این گزارش تخصصی باعث شد که اطلاعاتم را در مورد روانشناسی دانش آموزان و مراحل رشد تربیتی آنها بالا ببرم
2- ابتدا برای بالا بردن آگاهی دانش آموزان در مورد آثار و اهمیت مدرسه پویا و شاد و الگو از روش تحقیق استفاده می کردم که بعد متوجه شدم که این روش به علت یکنواخت بودن برای بچه ها جالب نیست در نتیجه تصمیم گرفتم برای این کار از روش های جذاب و متنوع و ابتکاری استفاده کنم
یافته های پژوهش
نتایج این پژوهش نشان داد که با هوشمندسازی مدارس مطالب علمي در محيطي جذاب به دانش آموزان منتقل ميشود و معلم از مواد آموزشي چندرسانهاي شامل فيلم، عکس و اسلايد استفاده ميکند تا کيفيت و ماندگاري آموزش را ارتقا بخشد. در این سیستم دانشآموزان، اوليا و معلمان وكادر مدرسه در تعامل هميشگي و پويا، برنامههايشان را پيش خواهند برند و دانش آموزان با تسلط به تمامي مطالب و دریافت بازخورد از روند پيشرفت، نقاط قوت و ضعف خود را به خوبي تشخيص ميدهند و به ياري سيستم براي رفع آن تلاش ميكنند. همچنین با استفاده از محتواي درسي الكترونيكي می توان باعث تفهيم بهتر مطالب درس و صرفهجويي در وقت شد و دانشآموزان هم اين فرصت را دارند كه توانايي و قابليت هاي خود را نشان دهند. به طور کلی با توجه به نتایج می توان گفت هوشمندسازی کلاس درس در تعمیق و سرعت یادگیری دانش آموزان موثر می باشد.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم ششم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.