گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی با موضوع بسط آیات قرآنی و تقویت هویت ملی اسلامی

بانک فایل های درس پژوهی , اقدام پژوهی , الگوی تدریس, طراحی آموزشی , تحلیل محتوا وگزارش تخصصی معلمان , دبیران , معاونین و مدیران مدارس : پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی

گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن در درس مطالعات اجتماعی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

دیباچه پیرامون قضیه تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

ارائه مستندات پیرامون تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

پیش بینی نتایج در مورد تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

راهکارها پیرامون قضیه تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم با کار بست آیات قرآن

تجزیه وتحلیل اطلاعات

پس از مطالعه  اسناد ومدارک و بحث هایی که انجام گرفت ،اطلاعات حاصل  از این فرایند مورد  تجزیه و تحلیل قرار گرفت.مشکلات و محدودیت های درس مطالعات اجتماعی مشخص و راه های متعدد و مناسب روش درست تدریس درس   یادداشت شد که محور اصلی آن تفسیر وتحلیل حوادث تاریخی وآثار ارزشمند ی می باشد که  براساس کتب  ومقالات معتبر تاریخی  وفنون تدریس جمع آوری شده بود. خلاصه ی یافته های حاصل ازاین تجزیه وتحلیل به شرح زیر  مدون واسناد  و اطلاعات  تفصیلی در پوشه ی درس مطالعات  بایگانی  شد.

خلاصه یافته های اولیه

برخی از علل اطلاع نداشتن  دانش آموزان از اهمیت هویت های ملی –اسلامی به این شرح می باشد:

1-ناشناخته ماندن آثارو بناهای تاریخی  برای  آنان.

2-آشنایی کم معلمان  با شیوه های نوین تدریس  در درس مطالعات اجتماعي

3-انگیزه کم معلمان  در اجرای کارهای گروهی

4-عدم برگزاری  کلاس های ضمن  خدمت پیرامون  هویت های ملی-اسلامی  ومفاخر ملی .

5-اهمیت  کم به الگوهای تاریخی-اساطیری  از سوی مسئولین  در سطح کلان.

6-عدم تالیف  کتابی مستقل پیرامون  خودآگاهی تاریخی  و هویت های ملی-اسلامی.

7-مهارت کم  دانش آموزان در تحلیل وتفسیر  وقایع تاریخی.

8-بی توجهی  به فنون  داستان پردازی  از سوی مولفان کتب درسی.

9-توجه مطلق  به ارزشیابی پایان ترم  ازسوی معلمان  ودانش آموزان .

10-بی توجهی به علایق وانگیزه ها و ویژگی ها روحی وجسمانی وتوانایی های  فکری دانش آموزان در هنگام تدریس مطالعات اجتماعي

11-مطالعه سطحی  ودر حیطه ی دانش  ودرک  وفهم دانش آموزان  در درس مطالعات اجتماعي

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *