گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

دیباچه پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

درک مشکل پیرامون قضیه    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

بررسی بیشتر در رابطه با   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

ارائه مستندات پیرامون   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

پیش بینی نتایج در مورد   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

راهکارها پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

رفرنس و منبع مورد استفاده   ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

گردآوری    شواهد 1 :

دست خط های اولیه از سرمشق های مربوط به نگاره ها بسیار نامرتب و ناخوانا بوده و عدم انگیزه و تلاش برای یادگیری در آنها کاملا” مشهود می باشد . در ارزیابی از دفتر مشق بیشتر جملات تشویقی نظیر بیشتر دقت کن . بیشتر تلاش کن مشاهده می شود .

اشیای موجود در نگاره ها را تا حدودی می تواند نام ببرد اما هیچ دقتی در صداهای هم پایان و یا هم آغاز ندارد .

نسبت به داستان های نهفته شده در متن نگاره ها بی تفاوت است و به اندازه 2 جمله هم نمی تواند داستانی مرتبط با نگاره بیان نماید .

در 4 درس اولیه مربوط به نشانه ها صداهایی مثل آ – ا- ب غیر آخر و آخر و… برایش نا آشنا می نماید و نمی تواند صامت ها را با مصوتها ترکیب نماید .

 

گرد آوری اطلاعات  

پس از اینکه شواهد 1 را از مسئله مورد نظر جمع آوری نمودم  متوجه شدم باید به دنبال علل مشکلات مذبور باشم و نیاز به کمک افراد صاحب نظر دارم بنابراین :

1-     مشکل مورد نظر را در جلسه شورای معلمان طرح نمودم .

2-   دست به مطالعات میدانی زده و از طریق اینترنت و کتب مختلف روش های تدریس با روشهای نوین آموزش های فردی آشنا شدم .همچنین از ویژگیهای دوره سنی دختران 10 ساله نیازهای روحی وتوانایی های یادگیری این دوره سنی آشنا شدم .

3-   با کارشناسان مجرب و سایر همکاران آموزگار که سالها در پایه اول تدریس نموده بودند ،مسئله مورد نظر را طرح  نموده و از روشهای پیشنهادی آنان استفاده لازم را نمودم

4-  از نظرات ارزشمند همکارانی که در امر نهضت سواد آموزی فعال می باشند استفاده نموده و از روحیات سنی این نوع از سواد آموزان که از تحصیل بازمانده اند و در کلاسهای سوادآموزی شرکت می نمایند نیز اطلاعات لازم را به دست آوردم و اینکه با این دانش آموزان به چه نحوی و با چه زبانی برخورد نمایم نیز آگاهی لازم را کسب نمودم .

تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات جمع آوری شده

همکاران در جلسه شورای معلمان موارد زیر را از علل اصلی مشکلات به وجود آمده برشمردند که عبارتند از :

1-   در ابتدا امر این خود من هستم که به اصل آموزش زینب اعتقاد و ایمانی ندارم و امکان پذیر نمی دانم .

2-   زینب انگیزه ای برای یادگیری ندارد چون هیچ ارتباطی با زبان جدید نمی تواند برقرار کند .

انگیزه خود مهم ترین عامل در امر یادگیری می باشد انگیزش به نیروی ایجادکننده ، نگهدارنده و هدایت کننده رفتار گفته می شود و انگیزه به صورت نیاز یا خواست ویژه ای که انگیزش را موجب می شود تعریف شده است (سیف ،1384 ) .

مکاتب مختلف نظیر رفتارگرایی ، انسان گرایی و… نظریه های مختلفی از انگیزه ارائه داده اند .  یکی از نظریه های مربوط به انگیزش در روانشناسی پرورشی نظریه انگیزش پیشرفت[1] یا نیاز به پیشرفت[2] است .منظور از انگیزش پیشرفت یا انگیزش موفقیت میل به اشتیاق برای کسب موفقیت و شرکت در فعالیتهایی است که موفقیت در آنها به کوشش و توانایی شخصی وابسته است ( اسلاوین ،2006) .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.