گزارش تخصصی معلم پایه پنجم ابتدایی
گزارش تخصصی معلم پایه پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا در تکالیف دانش آموزان در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه پنجم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
سرآغاز سخن پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
دیباچه پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
درک مشکل پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
بررسی بیشتر در رابطه با اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
ارائه مستندات پیرامون اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
پیش بینی نتایج در مورد اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
راهکارها پیرامون قضیه اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
رفرنس و منبع مورد استفاده اثر گذاری در ارتقا فرایند آموزشی با مطرح کردن نقش میزان دخالت و تاثیر اولیا
تجزیه وتحلیل داده ها
خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند خانه مدرسه ی اول فرزند و مدرسه ، خانه دوم اوست و اگر این دو نهاد روش ها و برنامه های هماهنگ نداشته باشند ، در روند رشد کودک اختلال به وجود می آید . دو نهاد خانه و مدرسه نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارند .
بین روش ها و منش های خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون ، کار دیگری را خنثی نکند ، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند . مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند .
روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند .
در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :
1- والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .
2- والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود .
3- ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند .
حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلمین جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهند و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند .
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.