گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان
گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری با روش های تدریس نوین دانش آموز پایه چهارم ابتدایی در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 39 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري
فناوری اطلاعات و ارتباطات درمدت زمان کوتاهی که ازپیدایش آن می گذرد توانسته است تغییرات فراوانی را درنحوه زندگی بشر به وجود آورد. یکی از زمینه هایی که سهم عمده ای ازاین تغییرات را به خود اختصاص داده است، یادگیری است . نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی درچرخه یادگیری بسیاراهمیت دارد.
دریادگیری به شیوه سنتی، فرد مجبور بود که به طورمداوم بخواند و بنویسد و ارتباط ، تقریباً یک طرفه بود. اما با به کارگیری فناوری اطلاعاتی و ارتباطی دریادگیری ، فرد علاوه براین مهارت های پایه ، نیازمند داشتن مهارت دراستفاده ازفناوری های اطلاعاتی و ارتباطی می باشد . یادگیری های مبتنی برفناوری های نوین اطلاعاتی، با ایجاد تغییرات بنیادین درمفاهیم آموزش سنتی، توانسته است بسیاری ازناکارامدیهای نظامهای آموزشی را رفع کرده و دگرگونی های اساسی را درآموزش به وجود آورد . با استفاده ازدنیای مجازی دریادگیری، می توان به روشهای نوین و کارامدی ازیادگیری دست یافت .
علت کاربرد فناوری اطلاعاتی و ارتباطی در یادگیری، آموزش بهتر و سریع تر
می باشد. کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات درآموزش، نوع جدیدی از یادگیری را به وجود آورد، به طوری که یادگیری تنها به صورت حضوری انجام نمی شود. زیاد ضرورتی ندارد که یادگیری حضوری و رودررو باشد و انتظارمی رود که یادگیری درمحیط هایی غیرازکلاس، امکان پذیر باشد، به نحوی که بتوان اطلاعات را به راحتی با سایریادگیرندگان به اشتراک گذاشت. این تحول سبب تغییر نقش معلم و نیز نقش کتابخانه ها شده است. به این ترتیب، نوع جدید یادگیری، یادگیری الکترونیکی نام گرفت .
به لحاظ لغوی، به مجموعه فعالیت های آموزشی که با استفاده ازابزارهای الکترونیکی اعم ازصوتی، تصویری، رایانه های شبکه ای- مجازی صورت بگیرد یادگیری الکترونیکی گفته می شود. یادگیری الکترونیکی، نظامی مبتنی برفناوری اطلاعاتی و ارتباطی (همانند سخت افزار، نرم افزار و شبکه های رایانه ای) به منظورایجاد، نگهداری، توسعه و در دسترس قراردادن مواد مطالعاتی – آموزشی برای فراگيران می باشد که فعالیت های مطالعاتی – آموزشی را هدایت می کند و ارزیابی فراگيران را بدون نیاز به وجود محلی برای یادگیرندگان و معلمان امکان پذیرمی کند.
یکی از ابتکارات جدید در برنامه درسی کشور های پیشرفته استفاده از فناوری های جدید به ویژه فناوری اطلاعات در محتوای کتاب های درسی می باشد بدین منظور مفاهیم فنی مربوط به آن در کتاب های درسی گنجانده شده است به عبارتی آموزش فناوری از همان کودکی و در دوران دبستان در برنامه های درسی این کشور ها داده می شود.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.