گزارش تخصصی معلم پایه چهارم
گزارش تخصصی معلم پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس و تمرکز و تشویق دانش آموزان در کلاس چهارم ابتدایی در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه چهارم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
سرآغاز سخن پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
دیباچه پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
درک مشکل پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
بررسی بیشتر در رابطه با به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
ارائه مستندات پیرامون به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
پیش بینی نتایج در مورد به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
راهکارها پیرامون قضیه به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
رفرنس و منبع مورد استفاده به کارگیری راهکارهایی برای رفع بی توجهی در کلاس
سطح نمرات توصیفی دانش آموزان در پرسشهای شفاهی درس نشان دهنده ضعف آنها در این دروس بود.بعد از اینکه نصف کتاب تمام شد وامتحان کتبی از دانش آموزان گرفته شد باز هم تعدادی از آنها نمره کمی گرفتند یکی از برنامه های های مدیریت و معاونین مدرسه این است که قبل از امتحانات ترم اول از معلمین خواسته می شود اسامی دانش آموزان ضعیف در کلاس درسشان را مشخص کرده و بنویسند و این اسامی را در اختیار آنها بگذارند تا با دعوت از والدین آنها به مدرسه مشکلات درسی یا اخلاقی دانش آموزان را با آنها در میان گذاشته تا بتوانند با همفکری آنها برای حل مشکل آنها اقدام شود تا برای امتحانات مشکل نداشته باشند.
اولیای این تعداد دانش آموز بی نظم به مدرسه آمدند . از مدیریت و معاونین خواستم که من به دنبال مشکل آنها باشم. بنابراین من با مادرانشان صحبت کرده و از شرایط خانوادگی و مشکل آنها پرسیدم. آنها در جواب گفتند:ما در خانواده مشکلی نداریم. شرایط اقتصادی خوبی داریم.خانواده هایمان مذهبی است.و امکانات خوبی را برایشان فراهم کرده ایم،اتاق جداگانه دارند و تکالیف و درسهایشان را در اتاقشان انجام می دهند.اما آنها هم نمی دانستند دلیل این بی توجهی و عدم تمرکز دانش آموزانشان از چیست؟
طی صحبتهای اولیه با دانش آموزان از آنها پرسیدم:مشکلتان چیست که درس نمی خوانید؟اصلا انتظار نمره های پایین را از شما نداشتم ، شما را دانش آموزانی زرنگ و فعال فرض می کردم.خودشان هم از این موضوع ناراحت بودند پاسخ دادند :خودمان هم خیلی دوست داریم نمرات بالا کسب کنیم اما تمرکز لازم را در کلاس و موقع درس خواندن نداریم.
پرسشنامه مدیریت زمان را در اختیار اولیاء آنها گذاشتم تا وضعیت مدیریت زمان و برنامه ریزی دانش آموزان مشخص شود.این پرسشنامه توسط اولیای دانش آموزانی که مشکل عدم تمرکز داشتند پر شد.
هیچ گاه به ندرت گاهی اغلب همیشه
1-آیا کارهایی که در طول روز انجام می دهید،کارهایی است که بیشترین اولویت را دارد؟
2-آیا درسهایتان را در لحظه آخر به انجام می رسانید و یا به وقت بیشتری نیاز دارید؟
3-آیا می دانید که چه مقدار از زمان خود راصرف دروس مختلف می کنید؟
4-آیا شما در برنامه ریزی های خود زمان را درنظرمی گیرید؟
5-آیا در کارها یا برنامه هایتان وقفه ایجاد می شود؟
6-آیا در انتخاب کارها یا تکالیفی که باید انجام دهید هدف تعیین می کنید؟
7-آیا در برنامه ریزیخود زمانهایی را برای انجام اتفاق های غیر منتظره در نظر می گیرید؟
8-آیا می دانید هر یک از کارهایی که انجام می دهید از چه ارزشی برخوردار است؟(کم ،متوسط،زیاد)
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.