گزارش تخصصی معلم پنجم ابتدایی
گزارش تخصصی معلم پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان در دانش آموز پایه پنجم در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پنجم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی
گوشه گیری از نظر لغوی به معنی تنها و مجرد و در خلوت نشستن و از جمع کناره گرفتن است . گوشه کیر کسی است که از مردم دوری می کند و عزلت می گزیند و بدان وسیله خود را با محیط اطراف سازگار می سازد؛ البته هر نوع عزلت و در تنهایی ماندن ، گوشه گیری تلقی نمی شود . هر انسان گاهگاهی دوست دارد تنها باشد تا به خود شناسی و حل مشکلات زندگی بپردازد. گوشه گیری زمانی حالت بیماری پیدا می کند که فرد از آمیزش با جمع و همنوعان بیزار و بیمناک باشد. در این مورد، اگر گوشه گیری بموقع درمان نشود به پیدایش حالت روانی شدید و افسردگی منجر می شود (شفیع آبادی ، 1374، ص 94)
یک کودک ممکن است به دلایل مختلف نتواند با کودکان دیگر ارتباط متقابل برقرار سازد. یکی از دلایل ممکن است به ترس از عکس العمل هایی از قبیل مورد حمله واقع شدن ، نادیده گرفته شدن ، یا مورد تمسخر قرار گرفتن مربوط باشد . مع هذا ، دلایل دیگر با ناتوانی کودک از فرا گرفتن مهارتهای اجتماعی مورد نیاز برای برقرار کردن ارتباط متقابل موثر و مفید با همسن و سالان ارتباط داشته باشد . برای مثال ، کودکی که نمی داند چگونه با دیگران بازی کند به احتمال زیاد ارتباط با کودکان دیگر را ناخوشایند و تشویش انگیز خواهد یافت. در این صورت، کناره گرفتن از گروه بر اثر تقلیل اضطراب تقویت می شود .
نمونه ای از کودکانی که گوشه گیری اجتماعی آنان به کمبود مهارتهای اجتماعی بر می گردد توسط بول، استوارد، هریس و بر ارائه شده است. این مولفین درباره بچه ای کودکستانی که نمی دانست چگونه از وسایل زمین بازی استفاده کند گزارش داده اند . در نتیجه این کمبود ، کودک مزبور به ندرت با کودکان دیگر ارتباط متقابل برقرار می کرد ولی پس از آنکه محققین مورد بحث طرز استفاده از وسایل زمین بازی را به او یاد دادند تماسهای بدنی و کلامی کودک با کودکان دیگر و نیز شرکت او در بازیهای مستلزم همکاری
با دیگران به سرعت افزایش پیدا کرد. متاسفانه گوشه گیری اجتماعی تنها از طریق تقویت منفی ناشی از تقلیل اضطراب حفظ نمی شود بلکه تقویت مثبتی نیز که غالبا به صورت توجه بیشتر افراد بزرگسال به کودک «خجالتی » بروز می کند باعث نگهداری این حالت می گردد .
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.