گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان 29 صفحه با موضوع خارج کردن دانش آموزم از انزوا

گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان

گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

دیباچه پیرامون قضیه خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

درک مشکل پیرامون قضیه  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

بررسی بیشتر در رابطه با خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

ارائه مستندات پیرامون خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

پیش بینی نتایج در مورد خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

راهکارها پیرامون قضیه خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

رفرنس و منبع مورد استفاده خارج نمودن دانش آموزم از حالت انزوا

عوامل بروز گوشه گیری در دانش آموزان

* محرومیت از محبت خانواده

* عدم امنیت روانی در محیط خانه و مدرسه و غشارهای روانی مستمر

*  شکست وتحقیر شدن در جمع

* اختلال در تکلم و گوش دادن

*  نقص عضو وبیماری های جسمی فیزیولوژیک

*کنترل شدید تربیتی وسخت گیری های وسواس گونه و غیر منطقی

*   تنبه،توبیخ و سرزنش کودک و نوجوان توسط والدین بویژه محرومیت از عواطف مادر

 

*عدم پذیرش او در بازی های جمعی توسط دیگر دانش آموزان

ارائه راه حل:

در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده برایحل مشکل (س م) راه حل های جدید وجالبی بدست آمده که به ترتیب اولویت عبارتند از:

* حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیتهای مناسب باتوجه به میزان توان جسمی و ذهنی (س م) جهت تقویت اعتماد به نفس آن

* قرار ندادن (س م) در موقعیت هایی که شکست را به دنبال دارد و بالعکس تشویق و زمینه سازی جهت حضور (س م) در فعالیت های جمعی و گروهی

* ایجاد آمادگی لازم برای جرأت ورزی در بیان عقاید ونظریات خود ونیز پذیرش نظریات مخالف از طرف مقابل

* مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت جسمی (س م)(در صورت وجود مشکل) و رفع مشکل و اندیشیدن راه جدید

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی (س م) جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء (س م) دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر (س م) به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *