گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری
گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه
در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصل های گزارش هنرآموز کودکیاری
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
دیباچه پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
درک مشکل پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
بررسی بیشتر در رابطه با خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
ارائه مستندات پیرامون خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
پیش بینی نتایج در مورد خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
راهکارها پیرامون قضیه خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
رفرنس و منبع مورد استفاده خشم دانش آموزان هنرستان کارودانش دخترانه ( ۱۴-۱۶) سالگی
راهكار ها
ذکر چند نکته برای اداره ی مناسب كلاس و هنرستان كه نقش مهمّی در نظم اجتماعی و بالا رفتن بازدهی آموزشی دارد به شرح زير می باشد :
1- قوانينی را كه برای اداره ی كلاس ضروری به نظر مي رسد باید با عباراتی مشخص در ابتدای سال تحصيلی برای دانش آموزان بيان كرد و دانش آموزانيی كه از قوانين اطاعت كنند و از مقرّرات كلاس سرپيچی نكنند را جهت تشويق در اردو های تدارك ديده شركت داد .
2- در اوّل سال تحصيلی جهت اجرای مناسب قوانين واحد آموزشی هنرستان تعهّدنامه ی ثبت نام دانش آموزان را در چندين نوبت مراسم صبحگاهی قرائت و تعهّد اخلاقی از كلّيّه ی دانش آموزان گرفته شود .
3- جهت اجرای نظم دركلاس ها و برای همكاری با مدير آموزشگاه برای هر كلاس يك مبصر – جانشين – مسئول غائبين و يك نفر به عنوان مسئول انتظامات سالن در حين خروج از كلاس و حياط هنرستان با تأييد دانش آموزان انتخاب می شوند .
4- انتخاب دو نفر از دانش آموزان تحت عنوان انتظامات جلوی درب ورودی سالن كه در زنگ های تفريح مشغول انجام وظيفه می باشند .
5- انتخاب سه نفر از دانش آموزان شورای دانش آموزی هنرستان تحت عنوان انتظامات درب ورودی حياط هنرستان در زنگ های تفريح جهت كنترل افراد متفرّقه و دانش آموزان .
6- تهيّه ی پارچه ی سفيد بازوبند برای انتظامات حياط هنرستان و درب ورودی حياط هنرستان و درب سالن ورودی در زنگ های تفريح .
۷- تذكّر و قرارداد با دانش آموزان مبنی بر اين كه درحياط هنرستان رعايت حال دانش آموزان بيمار و ضعيف را بكنند و حتی احتمال بدهند كه در حين دويدن امكان دارد به يك دانش آموزی برخورد كنند كه عمل جراحی كرده و بر اثر برخورد آن ها به زمين بخورد و منجر به خسارت شود ، در صورت بروز چنين حوادثی دانش آموز بی توجه مسئول پرداخت هزينه می باشد .
۸- تذكّر به دانش آموزان در خصوص باز بودن درب ورودی حياط هنرستان مبنی بر اين كه ورود دانش آموزان به هنرستان آزاد امّا خروج از هنرستان ممنوع مي باشد و بدون اجازه ی مسئولين هنرستان و خودسرانه خارج شدن از هنرستان تخلّف محسوب مي شود .
۹- تهيّه ی دفتر انضباطی جهت يادداشت موارد تذكّر داده شده و موارد تشويقی دانش آموزان .
1۰- پيگيری جدّی در مورد غائبين و در صورتی كه دانش آموز بدون اطّلاع خانواده اش غيبت كند قبل از زنگ هنرستان با خانواده اش تماس گرفته و علّت غيبت سؤال شود .
1۱- تذكّرات خصوصی به دانش آموزان شلوغ ( بيش فعّال ) و ايجاد انگيزه و علاقه در دانش آموزان .
1۲- داشتن قابليّت صبر و بردباری درصورت بروز مشكل و توانايی گوش دادن به حرف های دانش آموزان تارسيدن به نتيجه و برقراری آشتی و رضايت بين دانش آموزان در صورت چشم پوشی كردن آن ها از مسايل به وجود آمده .
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.