گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان
گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 32 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزانم به علوم پایه چهارم با استفاده از فناوری نوین
در اجرای روش ارزشیابی مراحل زیر انجام می شود که عبارتند از :
در دومین جلسه حضور در کلاس موضوع درس تدریس می شود وشیوه های ارزشیابی به دانش آموزان در جلسه اول معارفه گفته می شود
یکی از اولین ارزشیابی های طول سال اولین ارزشیابی است زیرا دانش آموزان معلم را ومعلم دانش آموزان را ارزشیابی می کند. دانش آموز نوع سوالات معلم – روش ارزشیابی –صحت ارزشیابی را ومعلم دانش آموزان قوی وضعیف وسطح کلاس را تشخیص می دهد.
– از جلسه دوم به بعد دانش آموزان کلاس به دو گروه الف وب تقسیم می شوند وهر جلسه از یک گروه درسی پرسیده شود در هر گروه هم دانش آموزان ضعیف هستند هم قوی . هر جلسه ازیک گروه درسی می پرسم ونمی گویم از جایی که از شما درس نپرسیده ام درس می پرسم وجلسه بعد از گروه بعدی به این ترتیب همه کلاس همه ی کتاب را ارزشیابی می شوند .
در کلاس بعدی یک جلسه تدریس یک جلسه پرسش شفاهی را انجام می دهم وبعداز اتمام هرفصل آزمون کتبی به عمل می آورم که تاریخ را در صفحه اول دفتر نمره ثبت می نمایم تا با آزمون های دیگر تداخل نداشته باشد.
– در پایان هر ماه گروه الف وب مقایسه می شوند نماینده هرگروه نمرات را جمع می کند ومیانگین گیری می شود. در دفتر نمره من یادداشت می شود مثلا گروه الف 5/14 وگروه ب 5/16 برای دانش آموزان هم رقابت بر انگیز است وهم ایجاد تنوع وشادی می کند.
– در پایان هر ماه برترین ها به مدير مدرسه معرفی می شوند ، البته به دانش آموزان گفته می شود که بدترین ها هم معرفی خواهند شد ولی هر گز این کار نمی شود اما به صورت خصوصی از اولیا ء آنان دعوت به عمل می آید .
– معرفی سر صبحگاه – تشویق توسط دانش آموزان – دادن جایزه به برترین ها .
این روش بسیار رقابت بر انگیز وترغیب کننده است دربین دانش آموزان شور وهیجان ایجاد می کند اینکه بسیاری از دانش آموزان برای اولین بار اسمشان سر صف خوانده می شود ،جایزه می گیرند اسمشان به عنوان دانش آموز زرنگ روی تابلو می رود.
– بالای 17 را تشویق یا در صورت امکان به اردو می بریم .
– اگر این نمره شما خوب باشد بیشترین تاثیر را در نمرات مستمر دارد.
– قبل از شروع درس هر جلسه حتما حضور وغیاب انجام می شد واز علت غیبت دانش آموزان مطلع می شدم واحوالشان را می پرسیدم همین کار باعث می شد که دانش آموزان احساس ارزش کنند وبداند که معلمش به اوعلاقه مند است وحضورش در کلاس برایم مهم است.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.