گزارش تخصصی پنجم ابتدایی علاقه مند کردن دانش آموزان به تغذیه سالم

دانلود گزارش تخصصی دبیران, معلمان, مدیران و معاون مدرسه

گزارش تخصصی پنجم ابتدایی با موضوع تعذیه مناسب

گزارش تخصصی پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 33  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی پنجم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه

توصيف وضع مطلوب يا (شواهد 2)

الف) شاخص هاي كيفي در موفقيت طرح

1_ دانش آموزان كلاس به استفاده از تغذيه‌ي سالم بيش از پيش علاقمند شدند

2_ عادت به استفاده از مواد غذايي سالم در بين دانش آموزان بيشتر شد.

3_ مسئوليت پذيري دانش آموزان تحت عنوان بهداشتيار تغذيه سبب شد علاوه بر رشد جسمي زمينه‌ي رشد اجتماعي آنان فراهم گردد.

4_ كلاس از وضع موجود كه در اثر تغديه‌ي نامطلوب خشك و بي روح بود درآمد و براي دانش آموزان جذاب شد.

5_ مشاركت تغذيه اي در ميان دانش آموزان و والدين و ديگر دست اندركاران مدرسه افزايش يافت.

6_ با رويكرد دانش آموزان كلاس به استفاده از تغذيه ي سالم اطلاعات تغذيه اي آنها نيز افزايش پيدا كرد.

7_ علاقمندي دانش آموزان به اهداء و امانت دهي كتاب هاي تغذيه اي افزايش چشمگيري پيدا كرد

8_ دانش آموزان كلاس علاوه بر مطالعه ي كتب متعدد تغذيه اي خود اقدام به نوشتن شعر و داستان و تهيه ي نمايش كردند.

9_ اكثر دانش آموزان كلاس به خودباوري در مورد تغذيه رسيدند.

10_ با استفاده ي صحيح از تغذيه سطح كمي و كيفي آموزشي دانش آموزان كلاس افزايش پيدا كرد.

11_ دانش آموزان به ساخت وسايل مربوط به تغذيه ترغيب شدند.

12_ مصرف ميان وعده هاي غذايي در بين دانش آموزان افزايش پيدا كرد.

13_ پس از آگاهي از استفاده از مواد غذايي مناسب و رسيدن به تغذيه اي سالم دانش آموزان هر روز يك نوع ميوه و ماده‌ي  غذايي مطلوب را به مدرسه مي آوردند.

14_ ميل به نوشيدن شير به طور چشمگيري در ميان دانش آموزان افزايش يافت.

15_ والدين دانش آموزان بيان مي كردند كه علاقه آنها به طرز چشمگيري به صبحانه افزايش يافته است.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *