گزارش تخصصی چهارم ابتدایی
گزارش تخصصی چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس چهارم دبستان در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی چهارم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
دیباچه پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
درک مشکل پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
بررسی بیشتر در رابطه با بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
ارائه مستندات پیرامون بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
پیش بینی نتایج در مورد بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
راهکارها پیرامون قضیه بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود نقاشی و رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس
پس از گرد آوري و تهيه اطلاعات به دست آمده از طريق مطالعه كتابها و چند نمونه تحقيق انجام شده و مجلات و پرسش نامه و مصاحبه و نظر خواهي دانش آموزان، همكاران و مشاهده ي تأثير هنر در ساير دروس و… و تبادل تجربه با همكاران، راه حلهاي زير به دست آمد:
- قرار دادن يك كلاس موضوعي براي نقاشی و رنگ آمیزی به منظور مهم دانستن اين درس
- چيدمان كلاس به صورت كنفرانسي، دور تا دور كلاس
- استفاده از آهنگ هاي بدون كلام و گاهي با كلام مورد تأيد آموزش و پرورش كه در كلاس هاي تأمين مدرسی تهران در اختيار مدرسين كشور، قرار گرفته بود
- براي تنوع دادن به كلاس، نظر خواهي از دانش آموزان درباره علاقه منديشان به شاخه هاي مختلف هنر و انجام آن ها در كلاس و شنيدن پيشنهادات آن ها
- براي متنوع و اثر بخش بودن كلاس هنر، اجراي حتمي درس نمايش در كلاس با توجه به علاقه اي كه بيشتر دانش آموزان به نمايش و كارهاي نمايشي و گاهي عروسكي دارند
- استفاده از نرم افزارهاي سمعي و بصري و برنامه ي پاور پوينت در اجراي تدريس بعضي از فعاليت هاي هنري به منظور تنوع دادن به تدریس
- انجام كارهاي فردي و گروهي در زمان كلاس برای، توجه به تفاوت هاي فردي و توانايي هر كدام از دانش آموزان
- برگزاري نمايشگاه دائمي در كلاس
- انتخاب حداقل يك اثر از هر دانش آموز به منظور ایجاد انگیزه بیشتر
- تشويق فراوان دانش آموزان به انجام فعاليتها و درست اجرا كردن آن ها با توجه به توانايي هايشان، برگزاري نمايشگاه در مدرسه و فروش بعضي از آثار دانش آموزان و خريد توسط پرسنل مدرسه و ایجاد شوق در دانش آموزان
- دعوت از والدين و انجمن مدرسه براي ديدن آثار فرزندان خود و ساير دانش آموزان به منظور آشنايي بيشتر و توجه به ميزان توانايي دانش آموزان در انجام فعاليت هاي هنري.
متخصصان و معلمان هنر مي توانند از خلاقيت خود استفاده كنند و روش هايي را براي آموزش بهتر ارائه دهند، نكته مهم در اين روش ها و راهكارها انعطاف پذيري است طوري كه دانش آموز اين انعطاف پذيري را احساس كند، اگر دانش آموز اين برنامه ها را نظير آموزش رياضي و يا ادبيات سخت و خشك بداند قطعاً همكاري لازم را نخواهد داشت( تیموری: 1392، 63).
- براي اجراي طرح جديد، ابتدا علي رغم موضوعي نبودن كلاسها در مدرسه فرزانگان يك كلاس اختصاصي براي هنر كه از نور كافي و مطلوبي برخوردار بود انتخاب كرده و از دانش آموزان خواسته شد كه به صورت كنفرانسي و يا نعلي شكل، صندلي هاي خود را مرتب كنند با اين چيدمان همه بچه ها معلم و تخته را به صورت كامل ديده و معلم نيز راحت مي توانست براي ديدن آثار و كارهاي آن ها رفت و آمد كند و خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت بعد با انتخاب خود دانش آموزان آن ها به گروه های 5 نفره تقسیم شدند تا راحت تر در کارهای گروهی فعالیت کنند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی چهارم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.