گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 21 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني
مرحله سوم: ارزشیابی و نظارت برآن
الف)شرح و توضیح تغییرات ایجادشده و وضعیت مطلوب
در این بخش از نظر همکاران، مدیر مدرسه، اولیای دانش آموزان و خوددانش آموزان استفاده کردم. همچنین رفتار و آثار دانش آموزان را مورد بررسی و مشاهده قرار دادم. همکاران، مدیر مدرسه ، اولیا و دانش آموزان به تغییرات ایجاد شده در دانش آموزان اقرار می کردند. در دانش آموزان، تغییرات قابل ملاحظه ای از نظر روحی و روانی ایجاد شده بود. دانش آموزان فعالیتها را با انگیزه بالا و رعایت اصول انجام می دادند. از فعایتهایی که نیازمند پژوهش و مطالعه و تحقیق بود استقبال می کردند و از طرفی دیگر به خرید کتاب اهمیت زیادی می دادند .
ب)شواهد2
مشاهدات نشان می داد که دانش آموزان با انگیزه بالایی فعالیتهای مطالعه و كتابخواني را انجام می دهند. اولیای دانش آموزان ابراز رضایت و خوشحالی می کردند که فرزندانشان به مطالعه و انجام فعالیتها علاقه مند شده اند. همچنین اقرار می کردند که فرزندانشان نسبت به سال پیش از تمرکز بیشتری برخوردارند و نیز زمان اندکی را صرف بازی های رایانه ای و ویدئویی می کنند. دانش آموزان در سخن گفتن و برخورد با مسایل، دقت و حساسیت قابل توجهی داشتند. فعالیتهایی که دانش آموزان برای دروس مختلف انجام می دادند با رعایت اصول و منظم بودند. دانش آموزان آنچه را که می نوشتند می فهمیدند و در مورد آن سخن می گفتند. در نقد و بررسی آثار و مباحث کلاسی شرکت فعال داشتند و قواعد نقد و فعالیت های گروهی را رعایت می کردند. دانش آموزان، احساس کفایت بیشتری در خود داشتند. تمرکز، توجه، پشتکار، علاقه و هشیاری آنها افزایش یافته بود.
نتیجه گیری و پیشنهادات (ارائه گزارش نهایی)
اهمیت و جایگاه پژوهش و تحقیق بر همگان، روشن و آشکار است. در آیات و روایات اسلامی نیز ، بارها و به انحای مختلف به ارزش و اهمیت مطالعه، تفکر و تحقیق اشاره شده است. تاریخ نشان می دهد که تحول و پیشرفتی در زمینه های مختلف عملی و دینی مرهون افراد فاضل ، دانشمند ، اهل تحقیق و پژوهش بوده است که زندگی گرانبهای خود را در این راه علم و دانش بذل و ایثار کرده اند. و اکنون که علم و دانش با سرعت فوق العاده ای در پیشرفت و تحول است نیاز به افراد اهل پژوهش و مطالعه، ضرورت بیشتری یافته است. از طرفی دیگر ، بهترین دوره برای آموزش مهارتهای مطالعه و پژوهش ، دوره ابتدایی است. برای تربیت دانشمندان و اندیشمندان آینده باید از همان مقطع ابتدایی، روحیه تحقیق و مطالعه را در دانش آموزان شعله ور ساخت. این مهم نیازمند شرایط و اقداماتی است که از جمله آنها می توان به آشنایی معلمان با روش های پژوهش و مطالعه و با روش های نوین تدریس، همکاری و همدلی معلمان عزیز با یکدیگر در مدرسه، آگاه سازی و آموزش اولیای دانش آموزان، ایجاد و تهیه کتابخانه و کتابهای مناسب و فراهم کردن فضای لازم و مناسب برای مطالعه در مدرسه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اهمیت دادن به آن ، تشویق دانش آموزان برای انجام پژوهش و مطالعه به انحای مختلف و… اشاره کرد. در این تحقیق ساده ای که انجام دادم متوجه اشتیاق و استعداد فوق العاده دانش آموزان به مساله تحقیق و مطالعه شدم. بنده متوجه شدم، اگر دانش آموزان در انجام تحقیق و مطالعه، کوتاهی می کنند دلیل بر ناتوانی آنها در این زمینه نیست، بلکه علت آن اهمیت ندادن معلمان و والدین به این مساله است. از اینکه دانش آموزان می توانستند با رعایت روش ها و اصول تحقیق و مطالعه، فعالیتها و تکالیف خود را به زیبایی انجام دهند لذت می بردم و آنها نیز از این روند خرسند بودند. دیدگاه و بینش آنها و درنتیجه گفتار و رفتار آنها نیز تغییر قابل ملاحظه ای کرده بود. دانش آموزان در سخن گفتن ، تفکر و اندیشه می کردند و به مسایل پیرامون با نگاهی موشکافانه و تیزبینانه می نگریستند.
شما عزیزان می توانید گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.