پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود در اینترنت در 25 صفحه
این پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق توسط بانک فایل پژوهشی معلمان گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با کارنمای معلمی در دانشگاه فرهنگیان می باشد. در واقع پروژه دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تنظیم شده است و بانک فایل پژوهشی معلمان با جمع آوری و گرد آوری و بازنگری در آنها این پروژه ها را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از پروژه دانشگاه فرهنگیان می توانند به ارائه پروژه پایانی خود در راستای کسب نمره پایانی و فارغ التحصیل شدن بپردازند.
در راستای پروژه دانشگاه فرهنگیان دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان و حتی معلمان عزیز برای دستیابی و دانلود پروژه دانشگاه فرهنگیان می توانند به سایت ما مراجعه نموده و از کلیه فایل هایی که در زمینه پروژه دانشگاه فرهنگیان در سایت ما موجود است استفاده های لازم را ببرند.این پروژه های کارنمای معلمی بسیار کامل و با دقت زیاد جمع آوری شده اند.
بخشی از پروژه دانشگاه فرهنگیان عبارت است از :
بهترین راه برنامه ریزی مناسب است اینکه برای تک تک دقایق کلاس خود برنامه داشته باشیم و نگذراریم چه ها بیکار شوند
محیط فیزیکی کلاس
تا کنون در کلاس های زیادی نبودم ولی همین تعدادی ک حظور داشتم کلاس هایی بودند ک در منطقه شهری بوده اند و مشکلات زیادی نداشته اند که در اینجا به برسی تعدادی از نقاط ضعف و قوت انها میپردازیم.
نقاط قوت:رنگ مناسب،نیمکت های مناسب در بعضی از کلاس ها،در بعضی از کلاس ها وجود تخته گچی و تخته وایت برد با هم و…
نقاط ضعف:اندازه کم بیشتر کلاس ها نسبت به تعداد دانش اموزان،وجود صندلی در بعضی از کلاس ها به جای نیمکت،نبود تخته هوشمند در کلاس البته(به غیر از مدرسه سلمان فارسی ک بیشتر کلاس های انها ب تخته هوشمند بود ک این مدرسه از نوع هیئت امنایی بود)
ویژگی های فیزیکی یک کلاس خوب
چندين عامل فيزيكي وجود دارد كه براي فراگيري دانش آموزان تاثير زيادي دارند مهمترين آنها عبارتند از :
▪ نور و عوامل مربوط به آن مانند میزان و شدت نور، نوع نور(طبیعی یا مصنوعی)؛
▪ ابعاد ظاهری کلاس شامل دیوار، درب و کف کلاس، سرانه مساحت و سرانه فضا؛
▪ تجهیزات آموزشی شامل تخته سیاه و رسانههای آموزشی
4محیط فیزیکی مدرسه
تا کنون در این دوره تحصیلی در چهار مدرسه حضور داشته ام ک در حوضه شهری قرار داشته اند ک دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری بوده اند ک در گزارشات بالا به انها پرداخته ومورد واکاوی قرار داده ام .
نقاط قوت:فضای بسبار بزرگ ومتناسب با تعداد دانش اموزان،فضای ورزشی مناسب، (مدرسه سلمان فارسی)مدرسه تمیز و نو ساز ،ابخوری مناسب،سرویس های مناسب (مدرسه شهدا)
نقاط ضعف:نماز خانه نا مناسب(مدرسه شهدا)نبود پیام های اموزشی روی دیوار های مدرسه(مدرسه شهدا) فضای سبز نا مناسب(مدرسه سلمان فارسی)
ویژگیهای مدرسه خوب از لحاظ فضای فیزیکی
1- فضای آموزشی مدرسه خوب ( کلاس درس ) متناسب با سن و پایه تحصیلی دانش آموزان محرک و جذاب باشد .
۲- مدرسه خوب دارای محیطی زیبا و با طرا وت و نشا ط آور است .
۳ – درمدرسه خوب ابعاد کلاسها و صندلیها استاندارد و متناسب با سن دانش آموزان می باشد .
۴- فضای فرهنگی ، هنری و فن آوری برای رفع نیازهای علمی و تحقیقی دانش آموزا ن مهیا می باشد .
۵- مدرسه خوب به شکوفایی استعداد و توانایی جسمی دانش آموزا ن اهتمام دارد و در جهت تامین فضا و امکانات ورزشی کوشا می باشد .
۶- در مدرسه خوب فضای نمازخانه رغبت انگیز ، سالن ها وسیع وتمیز ،سرویهای بهداشتی تمیز و استاندارد می باشد .
۷– در مدرسه خوب مکا ن نشستن راحت بوده سیستمهای گرما یی و برودتی مناسب و کلاس ها به دور از سر و صد ا و دارای نورکا فی می باشند.
۸- در و دیوار و حیاط و رنگ مدرسه خوب ، دارای پیام آموزشی و تربیتی هستند .
۹- در مدرسه خوب با تامین سرویس ایاب و ذهاب به سلامت جسمی دانش آموزا ن توجه کافی میشود .
۱۱- مدرسه خوب به بهداشت روحی دانش آموزان توجه کافی دارد و با ایجاد کتابخانه ، آزمایشگاه ، اتاق خلاقیت و سالن سمعی و بصری در جهت تامین آن می کوشد .
۱۲ – مدرسه خوب دارای امکانات آموزشی و آزمایشگاهی از قبیل رسانه های دیداری و شنیداری، تجهیزات آزمایشگاهی و … می باشد .
۱۳- محیط آموزشی گویای معماری ایرانی و اسلامی و دارای پیام فرهنگی هنری است
برای دانلود پروژه دانشگاه فرهنگیان از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.