گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان : اقتصاد مقاومتی و نهادینه سازی عدم اصراف

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی  نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال  در دانش آموزان  در دانش آموزان پايه چهارم و تشویق به عدم اصراف با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

دیباچه پیرامون قضیه آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

درک مشکل پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

بررسی بیشتر در رابطه با آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

ارائه مستندات پیرامون آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

پیش بینی نتایج در مورد آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

راهکارها پیرامون قضیه آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

رفرنس و منبع مورد استفاده آموزش اسراف نکردن  در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم

ارائه اطلاعات( شواهد يك):

گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در گزارش تخصصی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.

بنا بر این در این قسمت تصمیم گرفتم با دیگر همکاران ،دانش آموزان و اولیای آنها مصاحبه هایی داشته باشم.همچنین پرسشنامه ای تهیه نمودم و آن را در اختیار تنی چند از اولیا و همکاران قرار دادم تا از نظرات آنها استفاده نمایم. خودم نیز به جستجو در بین کتاب های مرجع و همچنین مقالات و گزارشات علوم تربیتی و مدیریت آموزشی پرداختم تا با ارائه راهکار های مناسب این مسئله بغرنج را در بین دانش آموزانم از بین ببرم. بنا بر این در جلساتی دست به اقدامات زیر زده شد.

– تشکیل شورا با معلمان جهت توجیه طرح مذکور

– توجیه دانش آموزان در ارتباط با طرح مذکور

– تهیه دفاتر توسط مدیرودانش آموزان جهت طرح مذکور

– طراحی سؤالاتی پیشنهادی در این زمینه وطرح یک سؤال دریک هفته

– نوشتن پیام هایی ازلابه لای ایده های ما ( بهترین ایده ها ) ونصب بردیوار آموزشگاه جهت اطلاع دانش آموزان پایه های دیگر.

– برپایی نمایشگاهی از وسایل دست ساز دانش آموزان با استفاده ازمواد دورریختنی

سه مسئله مطرح شده در کلاس به همراه ایده های برگزیده :

سؤال ۱– چه راههایی پیشنهاد می کنید تا مصرف آب درمنزل کم ترشود؟

– شیرهای آب را همیشه تعمیر کنیم تا چکّه نکنند.

– قبل از شستن ظرف هاآن ها را تمیزکنیم

– به جای شستن حیاط،باید آن را جاروکرد.

– در فاصله شستن سروبدن درحمام،شیرآب را ببندیم.

– ظرفیت لباس های لباسشویی را کامل کنیم.

– برای مسواک زدن از یک لیوان آب استفاده کنیم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *