گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام در پایه چهارم ابتدایی
گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام در پایه چهارم ابتدایی در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام
گرد آوري شواهد 2
با اجرای راه حل های ارائه شده نتایج زیر به صورت مشخص مشاهده گردید .
- پس از پذیرفتن مسئولیت های گوناگونی که بر عهده مهسا گذاشتم مشاهده کردم که به مرور زمان اعتماد به نفس وی بیشتر شد . از انجام فعالیتهای گروهی لذت می برد و سعی می کرد تا آنجا که می تواند خود را در جمع قراردهد و شرایط جمع را بپذیرد . ترس او از اینکه نتواند کارش را به درستی انجام دهد کاهش چشگیری پیدا کرده بود و جرأت و پشتکارش بسیار بالارفته بود .
- اندک اندک استعدادها و توانایی های مهسا شروع به شکوفا شدن نمود. تکالیف خود را شخصاً انجام می داد . دردرس پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت. زیبا سخن می گفت و به این طریق جلب توجه می نمود .
- پس از هر موفقیتی که تشویق می شد سعی در تکرار فعالیتهایی می نمود که او را به نتایج مناسب و دلخواهش می رساند . همواره در مسیری حرکت می کرد که بتواند از امتیازات بیشتر و بهتری برخوردار گردد . احساس خوشایندی که از تشویق در جمع نصیب او می شد فعالیتهایش را دوچندان می کرد و او را از حالت سکون زیاد به فعالیت و امی داشت .
- از اینکه با دانش آموزان دیگر مقایسه نمی شد و هر فعالیت و پیروزی یا شکست او فقط و فقط با خودش مقایسه می شد و دیگر سرکوفت دانش آموزان زرنگ کلاس روحش را آزرده نمی کرد به او احساس خوشایندی می داد که این مسئله در تغییر رفتار او قابل مشاهده بود . همیشه سعی می کرد تکالیفش را به موقع انجام دهد و دقت می نمود تا جواب درستی برای هر پرسش بیابد .
بازی های آموزشی برای دانش آموزان دو زبانه
- I. بازی آموزشی بشنو و جواب بده: بچه های کلاس خود را به دو گروه تقسیم کنید. کلمات فارسی را برای آن ها بخوانید. از گروه اول بخواهید هر گاه اسم یک “جاندار” را شنیدند آن را تکرار کنند و دسته دوم از دانش آموزان هرگاه اسم یک “رنگ” را شنیدند آن را تکرار کنند و اگر کلمه ای نه جاندار بود و نه رنگ، هر دو گروه سکوت نمایند. به عنوان مثال:
آهو – سیب – بابا – مادر – برف – زرد – شیر – بنفش – قرمز – کبوتر – سنگ – لیوان – سفید – اردک – مرغ – ماشین – قهوه ای – سیاه – کوه – آفتاب – خروس – نارنجی
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.